Кременецька районна державна адміністрація
47000, м.Кременець, вул.Шевченка, 56
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

  •  
  • http://cs614727.vk.me/v614727785/158da/fV7SlKtK6Wc.jpg
  •  
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/posilbody/lustraition_160_102.gif
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/rnbou2.jpg
  • http://www.vinoblzem.gov.ua/wp-content/uploads/2012/12/kn-ap.png
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/54_antimonopol.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/spfu.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/nads.gif
  •  http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/nadu1.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/cvk.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/drv_bane.jpeg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/sud.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/konst.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/333.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/baner3.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/mindohodiv.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/10_1.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/2.gif
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/61_ternop.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/logotyp_gu_dfs_ternopil.jpg
  •  
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/62_baner_gus.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/14122012.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/temp1.gif

На головну / Відділ надання адміністративних послуг / Інформаційні картки

Відділ Держземагенства у Кременецькому районі


                                                                                                      ЗАТВЕРДЖЕНО

наказом  Відділу Держземагентства у Кременецькому районі

від  23.09.2014 р. №14

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

ВИПРАВЛЕННЯ ТЕХНІЧНОЇ ПОМИЛКИ У ВІДОМОСТЯХ З ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ, ЯКА БУЛА ДОПУЩЕНА ОРГАНОМ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ЙОГО ВЕДЕННЯ

ВІДДІЛ ДЕРЖЗЕМАГЕНТСТВА У КРЕМЕНЕЦЬКОМУ РАЙОНІ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

Тернопільська обл., м.Кременець, вул. Базарна, №7

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

Відповідно до графіку роботи Центру надання адміністративних послуг Кременецької районної адміністрації

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти тавеб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

2-48-53

vnap.kremenets@gmail.com; http://www.oda.ua/kremenetska

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Стаття 37 Закону України “Про Державний земельний кадастр”.

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Пункт 144 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 року № 1051.

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

-

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування

-

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Виявлення фізичною або юридичною особою технічної помилки (описка, друкарська, граматична, арифметична чи інша помилка) у витязі, довідці з Державного земельного кадастру, викопіюванні з картографічних матеріалів Державного земельного кадастру.

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1.Повідомлення про виявлення технічної помилки за визначеною формою.

2. Документи, що містять зазначені у повідомленні технічні помилки, та документи, що підтверджують такі помилки і містять правильну редакцію відповідних відомостей. 

3. Документи що підтверджують особу.

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Повідомлення разом з доданими до нього документами подається заінтересованою особою особисто або надсилається рекомендованим листом з описом вкладення та повідомленням про вручення.

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Надання адміністративної послуги здійснюється на безоплатній основі

 

У разі платності:

11.1

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

-

11.2

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

-

11.3

Розрахунковий рахунок для внесення плати

-

12.

Строк надання адміністративної послуги

Надання адміністративної послугиздійснення протягом 5 робочих днів з дня отримання повідомлення про виявлення технічної помилки. 

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Підстави для відмови у наданні адміністративної послуги:

1. Не виявлення відповідних технічних помилок, які наведені в повідомленні про виявлення технічної помилки.  

14.

Результат надання адміністративної послуги

Протокол виправлення помилки.

Заміна документу, в якому виявлено помилку (витяг, довідку з Державного земельного кадастру, викопіювання з картографічних матеріалів Державного земельного кадастру) заявникові за його бажанням. Відмова у виправленні помилки.

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Державний кадастровий реєстратор письмово повідомляє не пізніше наступного дня про виправлення помилки заінтересованим особам за визначеною формою (у тому числі власників, користувачів земельних ділянок, а також третіх осіб, інтересів яких стосувалося виправлення помилок). 

16.

Примітка

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

наказом  Відділу Держземагентства у Кременецькому районі

від  23.09.2014 р. №14

 

  ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

ВИДАЧА ВИТЯГУ З ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ ПРО ЗЕМЕЛЬНУ ДІЛЯНКУ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ЗЕМЕЛЬНОЇ ДІЛЯНКИ

ВІДДІЛ ДЕРЖЗЕМАГЕНТСТВА У КРЕМЕНЕЦЬКОМУ РАЙОНІ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

Тернопільська обл., м.Кременець, вул. Базарна, №7

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

Відповідно до графіку роботи Центру надання адміністративних послуг Кременецької  районної адміністрації

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

2-48-53

vnap.kremenets@gmail.com; http://www.oda.ua/kremenetska

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Частина восьма статті 24 Закону України “Про Державний земельний кадастр”.

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Пункт 110 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 року № 1051.

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

-

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування

-

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Заява про державну реєстрацію земельної ділянки

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1. Заява про державну реєстрацію земельної ділянки за визначеною формою.

2. Оригінал погодженої відповідно до законодавства документації із землеустрою, яка є підставою для формування земельної ділянки (разом з позитивним висновком державної експертизи землевпорядної документації у разі, коли така документація підлягає обов’язковій державній експертизі землевпорядної документації).

3. Електронний документ.

4. Документи що підтверджують особу.

10.

 

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Документи подаються в Центр надання адміністративних послуг з подальшою передачею безпосередньо державному кадастровому реєстратору територіального органу Держземагентства.

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Надання адміністративної послуги здійснюється на безоплатній основі.

 

У разі платності:

11.1

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

-

11.2

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

-

11.3

Розрахунковий рахунок для внесення плати

-

12.

Строк надання адміністративної послуги

Витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку на підтвердження державної реєстрації земельної ділянки надається після державної реєстрації земельної ділянки, яка здійснюється у строки, визначені законодавством (14 робочих днів).

13.

 

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Підстави для відмови у державній реєстрації земельної ділянки

1. Невідповідність поданих документів вимогам законодавства.

2. Розташування в межах земельної ділянки, яку передбачається зареєструвати, іншої земельної ділянки або її частини.

3. Розташування земельної ділянки на території дії повноважень іншого Державного кадастрового реєстратора

.4. Подання заявником документів, визначених законодавством для отримання послуги, не в повному обсязі.

14.

Результат надання адміністративної послуги

Отримання витягу з Державного земельного кадастру.

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Отримання витягу у державного кадастрового реєстратора в день звернення.

16.

Примітка

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

наказом  Відділу Держземагентства у Кременецькому районі

від  23.09.2014 р. №14

 

 

 ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

ВИДАЧА ВИТЯГУ З ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ ПРО ЗЕМЕЛЬНУ ДІЛЯНКУ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВНЕСЕННЯ ДО ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ ВІДОМОСТЕЙ ПРО МЕЖІ ЧАСТИНИ ЗЕМЕЛЬНОЇ ДІЛЯНКИ, НА ЯКУ ПОШИРЮЮТЬСЯ ПРАВА СУБОРЕНДИ, СЕРВІТУТУ

ВІДДІЛ ДЕРЖЗЕМАГЕНТСТВА У КРЕМЕНЕЦЬКОМУ РАЙОНІ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

Тернопільська обл., м.Кременець, вул. Базарна, №7

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

Відповідно до графіку роботи Центру надання адміністративних послуг Кременецької  районної адміністрації

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

2-48-53

vnap.kremenets@gmail.com; http://www.oda.ua/kremenetska

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Частина сьома статті 29 Закону України “Про Державний земельний кадастр”.

 

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Пункт 165 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 року № 1051.

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

-

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування

-

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Заява про внесення відомостей (змін до них) до Державного 
земельного кадастру про межі частини земельної ділянки,
на яку поширюються права суборенди, сервітуту

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1. Заява за визначеною формою.

2. Документи, на підставі яких виникає право суборенди, сервітуту, із зазначенням меж частини земельної ділянки, на яку поширюється таке право.

3. Документацію із землеустрою щодо встановлення меж частини земельної ділянки, на яку поширюється право суборенди, сервітуту.

4. Електронний документ.

5. Документи що підтверджують особу.

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Документи подаються в Центр надання адміністративних послуг з подальшою передачею безпосередньо державному кадастровому реєстратору територіального органу Держземагентства.

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Надання адміністративної послуги здійснюється на безоплатній основі

 

У разі платності:

11.1

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

-

11.2

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

-

11.3

Розрахунковий рахунок для внесення плати

-

12.

Строк надання адміністративної послуги

Витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку на підтвердження внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту надається після державної реєстрації таких відомостей, яка здійснюється у строк, що не перевищує 14 робочих днів з дня реєстрації заяви про надання послуги.

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Підстави для відмови у наданні послуги:

 1. Земельна ділянка розташована на території дії повноважень іншого Державного кадастрового реєстратора.

 2. Заявником подано документи не в повному обсязі.

 3. Подані документи не відповідають вимогам законодавства.

 4. Із заявою звернулася неналежна особа. 

14.

Результат надання адміністративної послуги

Отримання витягу з Державного земельного кадастру.

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Отримання витягу у державного кадастрового реєстратора в день звернення

16.

Примітка

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

наказом  Відділу Держземагентства у Кременецькому районі

від  23.09.2014 р. №14

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

НАДАННЯ ДОВІДКИ ПРО НАЯВНІСТЬ ТА РОЗМІР ЗЕМЕЛЬНОЇ ЧАСТКИ (ПАЮ), ДОВІДКИ ПРО НАЯВНІСТЬ У ДЕРЖАВНОМУ ЗЕМЕЛЬНОМУ КАДАСТРІ ВІДОМОСТЕЙ ПРО ОДЕРЖАННЯ У ВЛАСНІСТЬ ЗЕМЕЛЬНОЇ ДІЛЯНКИ У МЕЖАХ НОРМ БЕЗОПЛАТНОЇ ПРИВАТИЗАЦІЇ ЗА ПЕВНИМ ВИДОМ ЇЇ ЦІЛЬОВОГО ПРИЗНАЧЕННЯ (ВИКОРИСТАННЯ)

ВІДДІЛ ДЕРЖЗЕМАГЕНТСТВА У КРЕМЕНЕЦЬКОМУ РАЙОНІ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

Тернопільська обл., м.Кременець, вул. Базарна, №7

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

Відповідно до графіку роботи Центру надання адміністративних послуг Кременецької районної адміністрації

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти тавеб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

2-48-53

vnap.kremenets@gmail.com; http://www.oda.ua/kremenetska

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Частина четверта статті 116 Земельного кодексу України

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Пункт 198 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 року № 1051.

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

-

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування

-

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Заява про надання послуги.

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1.Заява про надання послуги.

2. Документи що підтверджують особу.

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Заява подається заінтересованою особою в Центр надання адміністративних послуг з подальшою передачею державному кадастровому реєстратору або надсилається рекомендованим листом з описом вкладення та повідомленням про вручення.

11.

 

 

 

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

 

 

 

 

Надання адміністративної послуги здійснюється на безоплатній основі.

 

 

У разі платності:

11.1

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

-

11.2

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

-

11.3

Розрахунковий рахунок для внесення плати

-

12.

Строк надання адміністративної послуги

Надання адміністративної послуги здійснюється в день звернення заявника.

 

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

 

Підстави для відмови у наданні адміністративної послуги не передбачено.

 

14.

Результат надання адміністративної послуги

 

Довідка про запитувану інформацію.

 

15.

Способи отримання відповіді (результату)

 

Заявник отримує довідку в день звернення до державного кадастрового реєстратора.

 

16.

Примітка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

наказом  Відділу Держземагентства у Кременецькому районі

від  23.09.2014 р. №14

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

НАДАННЯ ВИТЯГУ З ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ ПРО ЗЕМЕЛЬНУ ДІЛЯНКУ

ВІДДІЛ ДЕРЖЗЕМАГЕНТСТВА У КРЕМЕНЕЦЬКОМУ РАЙОНІ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

Тернопільська обл., м.Кременець, вул. Базарна, №7

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

Відповідно до графіку роботи Центру надання адміністративних послуг Кременецької районної адміністрації

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти тавеб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

2-48-53

vnap.kremenets@gmail.com; http://www.oda.ua/kremenetska

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Стаття 38 Закону України “Про Державний земельний кадастр”

5.

 

Акти Кабінету Міністрів України

Пункти 166, 171 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 року № 1051.

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

-

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування

-

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Заява про надання витягу з Державного земельного кадастру

9.

 

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1. Заява про надання витягу з Державного земельного кадастру за визначеною формою.

У разі подання заяви органом державної влади, органом місцевого самоврядування у заяві зазначаються підстави для надання відповідної інформації з посиланням на норму закону, яка передбачає право відповідного органу запитувати таку інформацію, а також реквізити справи, у зв’язку з якою виникла потреба в отриманні інформації. Така заява розглядається у позачерговому порядку.

2. Документ, що підтверджує оплату послуг з надання витягу з Державного земельного кадастру або довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території), або викопіювання з кадастрової карти (плану) та іншої картографічної документації Державного земельного кадастру, або засвідченої копії документа Державного земельного кадастру та витягу з нього (крім випадків, визначених пунктом 165 Порядку ведення Державного земельного кадастру).

3. Документи що підтверджують особу.

4. Документ, який підтверджує повноваження діяти від імені заявника (у разі подання заяви уповноваженою заявником особою).

10.

 

 

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Заява про надання відомостей з Державного земельного кадастру з доданими документами подається заявником або уповноваженою ним особою особисто або надсилається рекомендованим листом з описом вкладення та повідомленням про вручення в Центр надання адміністративних послуг з подальшою передачею безпосередньо державному кадастровому реєстратору територіального органу Держземагентства

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Надання адміністративної послуги здійснюється на платній основі.

 

У разі платності:

11.1

 

 

 

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

Пункт 9 додатку1 до постанови Кабінету Міністрів України 
від 01 серпня 2011 року № 835 “Деякі питання надання Державним агентством земельних ресурсів та його територіальними органами адміністративних послуг”.

 

11.2

 

 

 

 

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

    Розмір плати за надання послуги 
53 гривні.

Оплата послуги здійснюється шляхом попереднього перерахування коштів через банки та/або відділення поштового зв’язку; підтвердженням оплати послуги є платіжне доручення або квитанція з відміткою банку чи відділення поштового зв’язку.

 

11.3.

Розрахунковий рахунок д

ля внесення плати

УК у Кременецькому р-ні/Кремен.р-н/22012500

ЄДРПОУ 37766394

31114028727316 в ГУДКСУ в Тернопільській області м. Тернопіль МФО 838012

12.

 

Строк надання адміністративної послуги

Витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку видається заявникові в день надходження відповідної заяви.

13.

 

 

 

 

 

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Підстави для відмови у наданні адміністративної послуги:

1. У Державному земельному кадастрі відсутні запитувані відомості.

2. Із заявою про надання відомостей з Державного земельного кадастру звернулася неналежна особа.

3. Документи подані не в повному обсязі та/або не відповідають вимогам, встановленим законом.

14.

 

 

Результат надання адміністративної послуги

Отримання витягу з Державного земельного кадастру або повідомлення про відмову у наданні відомостей з Державного земельного кадастру.

15.

 

 

Способи отримання відповіді (результату)

Заявник отримує витяг з Державного земельного кадастру в день звернення до державного кадастрового реєстратора.

 

16.

Примітка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

наказом  Відділу Держземагентства у Кременецькому районі

від  23.09.2014 р. №14

 

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

НАДАННЯ ВИТЯГУ З ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ ПРО 
ЗЕМЛІ В МЕЖАХ ТЕРИТОРІЇ АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ОДИНИЦЬ

ВІДДІЛ ДЕРЖЗЕМАГЕНТСТВА У КРЕМЕНЕЦЬКОМУ РАЙОНІ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

Тернопільська обл., м.Кременець, вул. Базарна, №7

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

Відповідно до графіку роботи Центру надання адміністративних послуг Кременецької районної адміністрації

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

2-48-53

vnap.kremenets@gmail.com; http://www.oda.ua/kremenetska

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Стаття 38 Закону України “Про Державний земельний кадастр”

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Пункт 166 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 року № 1051.

Пункт 9 додатку 1 до постанови Кабінету Міністрів України 
від 01 серпня 2011 року № 835 “Деякі питання надання Державним агентством земельних ресурсів та його територіальними органами адміністративних послуг”.

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

-

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування

-

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Заява про надання витягу з Державного земельного кадастру

9.

 

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1. Заява про надання витягу з Державного земельного кадастру за визначеною формою.

У разі подання заяви органом державної влади, органом місцевого самоврядування у заяві зазначаються підстави для надання відповідної інформації з посиланням на норму закону, яка передбачає право відповідного органу запитувати таку інформацію, а також реквізити справи, у зв’язку з якою виникла потреба в отриманні інформації. Така заява розглядається у позачерговому порядку.

2. Документ, що підтверджує оплату послуг з надання витягу з Державного земельного кадастру або довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території), або викопіювання з кадастрової карти (плану) та іншої картографічної документації Державного земельного кадастру, або засвідченої копії документа Державного земельного кадастру та витягу з нього (крім випадків, визначених пунктом 165 Порядку ведення Державного земельного кадастру).

3. Документи що підтверджують особу.

4. Документ, який підтверджує повноваження діяти від імені заявника (у разі подання заяви уповноваженою заявником особою). 

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Заява про надання відомостей з Державного земельного кадастру з доданими документами подається заявником або уповноваженою ним особою особисто або надсилається рекомендованим листом з описом вкладення та повідомленням про вручення в Центр надання адміністративних послуг з подальшою передачею безпосередньо державному кадастровому реєстратору територіального органу Держземагентства.

 

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Надання адміністративної послуги здійснюється на платній основі.

 

У разі платності:

11.1

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

Пункт 9 додатку до постанови Кабінету Міністрів України 
від 01 серпня 2011 року № 835 “Деякі питання надання Державним агентством земельних ресурсів та його територіальними органами адміністративних послуг”.

 

11.2.

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

-

11.3.

Розрахунковий рахунок для внесення плати

-

12.

Строк надання адміністративної послуги

Строк надання адміністративної послуги 10 календарних днів з дня реєстрації заяви про надання послуги.

 

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Підстави для відмови у наданні адміністративної послуги:

1. У Державному земельному кадастрі відсутні запитувані відомості.

2. Із заявою про надання відомостей з Державного земельного кадастру звернулася неналежна особа.

3. Документи подані не в повному обсязі та/або не відповідають вимогам, встановленим законом.

 

14.

Результат надання адміністративної послуги

Отримання витягу з Державного земельного кадастру або повідомлення про відмову у наданні відомостей з Державного земельного кадастру.

 

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Заявник отримує витяг з Державного земельного кадастру в день звернення до державного кадастрового реєстратора після закінчення строку, передбаченого законодавством для внесення відомостей до Державного земельного кадастру.

 

16.

Примітка

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

наказом  Відділу Держземагентства у Кременецькому районі

від  23.09.2014 р. №14

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Зі змінами внесеними Законом України «Про внесення змін до Закону України «Про Державний земельний кадастр» щодо скасування плати за внесення відомостей до Державного земельного кадастру та змін до них» від 05.06.2014 року № 1325-VII

НАДАННЯ ВИТЯГУ З ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ ПРО ОБМЕЖЕННЯ У ВИКОРИСТАННІ ЗЕМЕЛЬ

ВІДДІЛ ДЕРЖЗЕМАГЕНТСТВА У КРЕМЕНЕЦЬКОМУ РАЙОНІ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

Тернопільська обл., м.Кременець, вул. Базарна, №7

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

Відповідно до графіку роботи Центру надання адміністративних послуг Кременецької  районної адміністрації

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

2-48-53

vnap.kremenets@gmail.com; http://www.oda.ua/kremenetska

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Стаття 38 Закону України “Про Державний земельний кадастр”.

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Пункти 166, 171 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 року № 1051.

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

-

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування

-

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Заява про надання витягу з Державного земельного кадастру

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1. Заява про надання витягу з Державного земельного кадастру за визначеною формою.

У разі подання заяви органом державної влади, органом місцевого самоврядування у заяві зазначаються підстави для надання відповідної інформації з посиланням на норму закону, яка передбачає право відповідного органу запитувати таку інформацію, а також реквізити справи, у зв’язку з якою виникла потреба в отриманні інформації. Така заява розглядається у позачерговому порядку.

2. Документ, що підтверджує оплату послуг з надання витягу з Державного земельного кадастру або довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території), або викопіювання з кадастрової карти (плану) та іншої картографічної документації Державного земельного кадастру, або засвідченої копії документа Державного земельного кадастру та витягу з нього (крім випадків, визначених пунктом 165 Порядку ведення Державного земельного кадастру).

3. Документи що підтверджують особу.

4. Документ, який підтверджує повноваження діяти від імені заявника (у разі подання заяви уповноваженою заявником особою). 

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Заява про надання відомостей з Державного земельного кадастру з доданими документами подається заявником або уповноваженою ним особою особисто або надсилається рекомендованим листом з описом вкладення та повідомленням про вручення в Центр надання адміністративних послуг з подальшою передачею безпосередньо державному кадастровому реєстратору територіального органу Держземагентства.

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Надання адміністративної послуги здійснюється на безоплатній основі.

 

У разі платності:

 

11.1

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

-

11.2.

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

 

-

11.3.

Розрахунковий рахунок для внесення плати

-

12.

Строк надання адміністративної послуги

Строк надання адміністративної послуги 10 робочих днів з дня реєстрації заяви про надання послуги.

 

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Підстави для відмови у наданні адміністративної послуги:

1. У Державному земельному кадастрі відсутні запитувані відомості.

2. Із заявою про надання відомостей з Державного земельного кадастру звернулася неналежна особа.

3. Документи подані не в повному обсязі та/або не відповідають вимогам, встановленим законом.

14.

Результат надання адміністративної послуги

 

Отримання витягу з Державного земельного кадастру або повідомлення про відмову у наданні відомостей з Державного земельного кадастру.

 

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Заявник отримує витяг з Державного земельного кадастру в день звернення до державного кадастрового реєстратора.

16.

Примітка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

наказом  Відділу Держземагентства у Кременецькому районі

від  23.09.2014 р. №14

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

НАДАННЯ ВІДОМОСТЕЙ З ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ У ФОРМІ ДОВІДКИ, 
ЩО МІСТИТЬ УЗАГАЛЬНЕНУ ІНФОРМАЦІЮ ПРО ЗЕМЛІ (ТЕРИТОРІЇ)

ВІДДІЛ ДЕРЖЗЕМАГЕНТСТВА У КРЕМЕНЕЦЬКОМУ РАЙОНІ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

Тернопільська обл., м.Кременець, вул. Шевченка, №56

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

Відповідно до графіку роботи Відділу  Держземагентства у Кременецькому  районі Тернопільської області

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

2-22-68

kremenets_ter@dazru.gov.ua

 

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Стаття 38 Закону України “Про Державний земельний кадастр”

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Пункти 166, 197 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 року № 1051.

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

-

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування

-

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Заява про надання відомостей з Державного земельного кадастру

9.

 

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1. Заява про надання відомостей з Державного земельного кадастру за визначеною формою.

У разі подання заяви органом державної влади, органом місцевого самоврядування у заяві зазначаються підстави для надання відповідної інформації з посиланням на норму закону, яка передбачає право відповідного органу запитувати таку інформацію, а також реквізити справи, у зв’язку з якою виникла потреба в отриманні інформації. Така заява розглядається у позачерговому порядку.

2. Документ, що підтверджує оплату послуг з надання витягу з Державного земельного кадастру або довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території), або викопіювання з кадастрової карти (плану) та іншої картографічної документації Державного земельного кадастру, або засвідченої копії документа Державного земельного кадастру та витягу з нього (крім випадків, визначених пунктом 165 Порядку ведення Державного земельного кадастру).

3. Документи що підтверджують особу.

4. Документ, який підтверджує повноваження діяти від імені заявника (у разі подання заяви уповноваженою заявником особою).

 

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Заява про надання відомостей з Державного земельного кадастру з доданими документами подається заявником або уповноваженою ним особою особисто або надсилається рекомендованим листом з описом вкладення та повідомленням про вручення в Центр надання адміністративних послуг з подальшою передачею безпосередньо державному кадастровому реєстратору територіального органу Держземагентства

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Надання адміністративної послуги здійснюється на платній основі.

 

У разі платності:

11.1

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

Пункт 9 додатку 1 до постанови Кабінету Міністрів України 
від 01 серпня 2011 року № 835 “Деякі питання надання Державним агентством земельних ресурсів та його територіальними органами адміністративних послуг”.

 

11.2.

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

Розмір плати за надання послуги – 71 гривня.

 Оплата послуги здійснюється шляхом попереднього перерахування коштів через банки та/або відділення поштового зв’язку; підтвердженням оплати послуги є платіжне доручення або квитанція з відміткою банку чи відділення поштового зв’язку.

У разі подання заяви органом державної влади, органом місцевого самоврядування для здійснення своїх повноважень, визначених законом. 

11.3.

Розрахунковий рахунок для внесення плати

УК у Кременецькому р-ні/Кремен.р-н/22012500

ЄДРПОУ 37766394

31114028727316 в ГУДКСУ в Тернопільській області м. Тернопіль МФО 838012

12.

Строк надання адміністративної послуги

Строк надання адміністративної послуги 10 робочих днів з дня реєстрації заяви про надання послуги.

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Підстави для відмови у наданні адміністративної послуги:

1. У Державному земельному кадастрі відсутні запитувані відомості.

2. Із заявою про надання відомостей з Державного земельного кадастру звернулася неналежна особа.

3. Документи подані не в повному обсязі та/або не відповідають вимогам, встановленим законом.

14.

Результат надання адміністративної послуги

Отримання витягу з Державного земельного кадастру або повідомлення про відмову у наданні відомостей з Державного земельного кадастру.

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Заявник отримує довідку в день звернення до державного кадастрового реєстратора після закінчення строку, передбаченого законодавством для внесення відомостей до Державного земельного кадастру.

16.

Примітка

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

наказом  Відділу Держземагентства у Кременецькому районі

від  23.09.2014 р. №14

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

НАДАННЯ ВІДОМОСТЕЙ З ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ У ФОРМІ ВИКОПІЮВАНЬ З КАДАСТРОВОЇ КАРТИ (ПЛАНУ) ТА ІНШОЇ КАРТОГРАФІЧНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ

ВІДДІЛ ДЕРЖЗЕМАГЕНТСТВА У КРЕМЕНЕЦЬКОМУ РАЙОНІ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

Тернопільська обл., м.Кременець, вул. Базарна, № 7

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

Відповідно до графіку роботи Центру надання адміністративних послуг Кременецької  районної адміністрації

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

2-48-53

vnap.kremenets@gmail.com; http://www.oda.ua/kremenetska

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Стаття 38 Закону України “Про Державний земельний кадастр”.

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Пункт 166, 172, 182 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 року № 1051.

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

-

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування

-

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Заява про надання відомостей з Державного земельного кадастру

9.

 

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1.               Заява про надання відомостей з Державного земельного кадастру з вказаним місцем розташування земельної ділянки

2.               Кадастровий номер земельної ділянки

3.    Документи що підтверджують особу.

У разі подання заяви органом державної влади, органом місцевого самоврядування у заяві зазначаються підстави для надання відповідної інформації з посиланням на норму закону, яка передбачає право відповідного органу запитувати таку інформацію, а також реквізити справи, у зв’язку з якою виникла потреба в отриманні інформації. Така заява розглядається у позачерговому порядку. 

4.               Документ, що підтверджує оплату послуг з надання витягу з Державного земельного кадастру або довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території), або викопіювання з кадастрової карти (плану) та іншої картографічної документації Державного земельного кадастру, або засвідченої копії документа Державного земельного кадастру та витягу з нього (крім випадків, визначених пунктом 165 Порядку ведення Державного земельного кадастру).

5.               Документи що підтверджують особу.

6. Документ, який підтверджує повноваження діяти від імені заявника (у разі подання заяви уповноваженою заявником особою).

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Заява про надання відомостей з Державного земельного кадастру з доданими документами подається заявником або уповноваженою ним особою особисто або надсилається рекомендованим листом з описом вкладення та повідомленням про вручення в Центр надання адміністративних послуг з подальшою передачею безпосередньо державному кадастровому реєстратору територіального органу Держземагентства

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Надання адміністративної послуги здійснюється на платній основі.

 

У разі платності:

11.1

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

Пункт 9 додатку 1 до постанови Кабінету Міністрів України 
від 01 серпня 2011 року № 835 “Деякі питання надання Державним агентством земельних ресурсів та його територіальними органами адміністративних послуг”.

11.2.

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

 

Розмір плати за надання послуги – 31 гривня.

Оплата послуги здійснюється шляхом попереднього перерахування коштів через банки та/або відділення поштового зв’язку; підтвердженням оплати послуги є платіжне доручення або квитанція з відміткою банку чи відділення поштового зв’язку. 

11.3.

Розрахунковий рахунок для внесення плати

 УК у Кременецькому р-ні/Кремен.р-н/22012500

ЄДРПОУ 37766394

31114028727316 в ГУДКСУ в Тернопільській області м. Тернопіль МФО 838012

12.

Строк надання адміністративної послуги

Строк надання адміністративної послуги 10 робочих днів з дня реєстрації заяви про надання послуги.

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Підстави для відмови у наданні адміністративної послуги:

1. У Державному земельному кадастрі відсутні запитувані відомості.

2. Із заявою про надання відомостей з Державного земельного кадастру звернулася неналежна особа.

3. Документи подані не в повному обсязі та/або не відповідають вимогам, встановленим законом.

14.

Результат надання адміністративної послуги

Отримання викопіювання з кадастрової карти (плану) та іншої картографічної документації Державного земельного кадастру або повідомлення про відмову у наданні відомостей з Державного земельного кадастру. 

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Заявник отримує викопіювання з кадастрової карти (плану) та іншої картографічної документації Державного земельного кадастру в день звернення до державного кадастрового реєстратора після закінчення строку, передбаченого законодавством для отриманні відомостей з Державного земельного кадастру. 

16.

Примітка

 

 

  

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

наказом  Відділу Держземагентства у Кременецькому районі

від  23.09.2014 р. №14

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

ВНЕСЕННЯ ДО ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ ВІДОМОСТЕЙ ПРО ОБМЕЖЕННЯ У ВИКОРИСТАННІ ЗЕМЕЛЬ, ВСТАНОВЛЕНІ ЗАКОНАМИ ТА ПРИЙНЯТИМИ ВІДПОВІДНО ДО НИХ НОРМАТИВНО-ПРАВОВИМИ АКТАМИ

ВІДДІЛ ДЕРЖЗЕМАГЕНТСТВА У КРЕМЕНЕЦЬКОМУ РАЙОНІ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

Тернопільська обл., м.Кременець, вул. Базарна, №7

2

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

Відповідно до графіку роботи Центру надання адміністративних послуг Кременецької районної адміністрації

3

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

2-48-53

vnap.kremenets@gmail.com; http://www.oda.ua/kremenetska

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Частина четверта статті 32 Закону України “Про Державний земельний кадастр”

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Пункт 104 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 року № 1051.

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

-

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування

-

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Заява про внесення відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами за визначеною формою. 

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1. Заява за визначеною формою органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування про внесення відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами.

2. Документація із землеустрою, яка згідно з пунктом 102 цього Порядку є підставою для внесення до Державного земельного кадастру відомостей про такі обмеження;

3. Електронний документ. 

4. Документи що підтверджують особу.

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Документи подаються в Центр надання адміністративних послуг з подальшою передачею безпосередньо державному кадастровому реєстратору територіального органу Держземагентства

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Надання адміністративної послуги здійснюється на безоплатній основі.

 

У разі платності:

11.1

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

-

11.2

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

-

11.3

Розрахунковий рахунок для внесення плати

-

12.

Строк надання адміністративної послуги

Внесення відомостей до Державного земельного кадастру про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актамиздійснюється у строк, що не перевищує 14 робочих днів з дня реєстрації заяви про надання послуги. 

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Підстави для відмови у наданні витягу:

1. Звернення за внесенням відповідних відомостей (змін до них) неналежної особи.

2. Подання заявником не повного пакета документів.

3. Розташування об'єкта Державного земельного кадастру на території дії повноважень іншого Державного кадастрового реєстратора. 

14.

Результат надання адміністративної послуги

Отримання витягу з Державного земельного кадастру. 

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Отримання витягу у державного кадастрового реєстратора в день звернення.

16.

Примітка

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

наказом  Відділу Держземагентства у Кременецькому районі

від  23.09.2014 р. №14

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Зі змінами внесеними Законом України «Про внесення змін до Закону України «Про Державний земельний кадастр» щодо скасування плати за внесення відомостей до Державного земельного кадастру та змін до них» від 05.06.2014 року № 1325-VII

ВНЕСЕННЯ ДО ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ ВІДОМОСТЕЙ (ЗМІН ДО НИХ) ПРО ЗЕМЕЛЬНУ ДІЛЯНКУ

ВІДДІЛ ДЕРЖЗЕМАГЕНТСТВА У КРЕМЕНЕЦЬКОМУ РАЙОНІ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

Тернопільська обл., м.Кременець, вул. Базарна, №7

2

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

Відповідно до графіку роботи Центру надання адміністративних послуг Кременецької районної адміністрації

3

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

2-48-53

vnap.kremenets@gmail.com; http://www.oda.ua/kremenetska 

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Стаття 21 Закону України “Про Державний земельний кадастр”

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Пункт 118 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 року № 1051.

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

-

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування

-

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Заява про внесення відомостей до Державного земельного кадастру

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1. Заява про внесення відомостей до Державного земельного кадастру за визначеною формою.

2. Оригінал документації із землеустрою або оцінки земель, яка є підставою для внесення таких змін (крім випадків зміни виду використання земельної ділянки в межах земель певної категорії).

3. Електронний документ (крім випадків внесення відомостей про зміну виду використання).

4. Документи що підтверджують особу.

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Документи подаються в Центр надання адміністративних послуг з подальшою передачею безпосередньо державному кадастровому реєстратору територіального органу Держземагентства.

11.

Платність (безоплатність) надання

адміністративної послуги

 

Надання адміністративної послуги здійснюється на безоплатній основі.

 

У разі платності

11.1

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

-

11.2.

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

 

-

 

11.3.

Розрахунковий рахунок для внесення плати

-

 

12.

Строк надання адміністративної послуги

Протягом 14 календарних днів з дня реєстрації заяви про надання послуги. 

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Підстави для відмови у наданні адміністративної послуги:

1. Розташування земельної ділянки на території дії повноважень іншого Державного кадастрового реєстратора.

2. Звернення із заявою неналежної особи.

3. Невідповідність поданих документів вимогам законодавства.

4. Наявність заявлених відомостей у Поземельній книзі.

14.

Результат надання адміністративної послуги

 Отримання витягу з Державного земельного кадастру. 

15.

Способи отримання відповіді (результату)

 Заявник отримує витяг з Державного земельного кадастру на підтвердження внесення відомостей до Державного земельного кадастру в день звернення до державного кадастрового реєстратора після закінчення строку, передбаченого законодавством для внесення відомостей до Державного земельного кадастру. 

16.

Примітка

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

наказом  Відділу Держземагентства у Кременецькому районі

від  23.09.2014 р. №14

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Зі змінами внесеними Законом України «Про внесення змін до Закону України «Про Державний земельний кадастр» щодо скасування плати за внесення відомостей до Державного земельного кадастру та змін до них» від 05.06.2014 року № 1325-VII

ВНЕСЕННЯ ДО ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ ВІДОМОСТЕЙ (ЗМІН ДО НИХ) ПРО ЗЕМЛІ В МЕЖАХ ТЕРИТОРІЇ АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ОДИНИЦЬ

ВІДДІЛ ДЕРЖЗЕМАГЕНТСТВА У КРЕМЕНЕЦЬКОМУ РАЙОНІ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

Тернопільська обл.,м.Кременець, вул. Базарна, №7

2

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

Відповідно до графіку роботи Центру надання адміністративних послуг Кременецької районної адміністрації

3

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

2-48-53

vnap.kremenets@gmail.com; http://www.oda.ua/kremenetska

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Стаття 32 Закону України “Про Державний земельний кадастр”

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Пункт 97 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 року № 1051.

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

-

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування

-

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Заява про внесення відомостей до Державного земельного кадастру

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1. Заява про внесення відомостей до Державного земельного кадастру за визначеною формою.

2. Документація із землеустрою та оцінки земель, інші документи, які

є підставою для внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру.

3. Електронний документ.

4. Документи що підтверджують особу.

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Документи подаються  в Центр надання адміністративних послуг з подальшою передачею безпосередньо державному кадастровому реєстратору територіального органу Держземагентства. 

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Надання адміністративної послуги здійснюється на безоплатній основі.

 

У разі платності:

11.1

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

-

11.2.

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

 

-

 

11.3.

Розрахунковий рахунок для внесення плати

-

 

12.

Строк надання адміністративної послуги

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць здійснюється протягом 14 календарних днів з дня реєстрації заяви про надання послуги. 

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Підстави для відмови у наданні адміністративної послуги:

1. Звернення за внесенням відповідних відомостей (змін до них) неналежної особи.

2. Подання заявником не повного пакета документів.

3. Розташування об'єкта Державного земельного кадастру на території дії повноважень іншого Державного кадастрового реєстратора.  

14.

Результат надання адміністративної послуги

Отримання витягу з Державного земельного кадастру

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Заявник отримує витяг з Державного земельного кадастру на підтвердження внесення відомостей до Державного земельного кадастру в день звернення до державного кадастрового реєстратора після закінчення строку, передбаченого законодавством для внесення відомостей до Державного земельного кадастру.

 

16.

Примітка

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

наказом  Відділу Держземагентства у Кременецькому районі

від  23.09.2014 р. №14

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Зі змінами внесеними Законом України «Про внесення змін до Закону України «Про Державний земельний кадастр» щодо скасування плати за внесення відомостей до Державного земельного кадастру та змін до них» від 05.06.2014 року № 1325-VII

ДЕРЖАВНА РЕЄСТРАЦІЯ ЗЕМЕЛЬНОЇ ДІЛЯНКИ

ВІДДІЛ ДЕРЖЗЕМАГЕНТСТВА У КРЕМЕНЕЦЬКОМУ РАЙОНІ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

Тернопільська обл., м.Кременець, вул. Базарна, №7

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

Відповідно до графіку роботи Центру надання адміністративних послуг Кременецької  районної адміністрації

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

2-48-53

vnap.kremenets@gmail.com; http://www.oda.ua/kremenetska

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Стаття 24 Закону України “Про Державний земельний кадастр”

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Пункт 110 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 року № 1051.

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

-

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування

-

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Заява про державну реєстрацію земельної ділянки

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1. Заява про державну реєстрацію земельної ділянки за визначеною формою.

2. Оригінал погодженої відповідно до законодавства документації із землеустрою, яка є підставою для формування земельної ділянки (разом з позитивним висновком державної експертизи землевпорядної документації у разі, коли така документація підлягає обов’язковій державній експертизі землевпорядної документації).

3. Електронний документ.

4. Документи що підтверджують особу.

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання

               адміністративної послуги

Документи подаються в Центр надання адміністративних послуг з подальшою передачею безпосередньо державному кадастровому реєстратору територіального органу Держземагентства. 

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Надання адміністративної послуги здійснюється на безоплатній основі.

 

У разі платності:

11.1

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

-

11.2.

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

-

11.3.

Розрахунковий рахунок для внесення плати

-

12.

Строк надання адміністративної послуги

Державна реєстрація земельної ділянки здійснюється протягом 14 календарних днів з дня реєстрації заяви про надання послуги.

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Підстави для відмови у державній реєстрації земельної ділянки

1. Невідповідність поданих документів вимогам законодавства.

2. Розташування в межах земельної ділянки, яку передбачається зареєструвати, іншої земельної ділянки або її частини.

3. Розташування земельної ділянки на території дії повноважень іншого Державного кадастрового реєстратора.

4. Подання заявником документів, визначених законодавством для отримання послуги, не в повному обсязі

14.

Результат надання адміністративної послуги

Відкриття Поземельної книги на земельну ділянку.

Отримання витягу з Державного земельного кадастру.

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Отримання у державного кадастрового реєстратора в день звернення витягу з Державного земельного кадастру на підтвердження державної реєстрації земельної ділянки.

16.

Примітка

 

 

 

 

 

 

 ЗАТВЕРДЖЕНО

наказом  Відділу Держземагентства у Кременецькому районі

від  23.09.2014 р. №14

 

 

 

 ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Зі змінами внесеними Законом України «Про внесення змін до Закону України «Про Державний земельний кадастр» щодо скасування плати за внесення відомостей до Державного земельного кадастру та змін до них» від 05.06.2014 року № 1325-VII

ДЕРЖАВНА РЕЄСТРАЦІЯ ОБМЕЖЕНЬ У ВИКОРИСТАННІ ЗЕМЕЛЬ

ВІДДІЛ ДЕРЖЗЕМАГЕНТСТВА У КРЕМЕНЕЦЬКОМУ РАЙОНІ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

Тернопільська обл., м.Кременець, вул. Базарна, №7

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

Відповідно до графіку роботи Центру надання адміністративних послуг Кременецької районної адміністрації

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

2-48-53

vnap.kremenets@gmail.com; http://www.oda.ua/kremenetska

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Стаття 28 Закону України “Про Державний земельний кадастр”.

 

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Пункт 101 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 року № 1051.

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

-

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування

-

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Заява про державну реєстрацію обмеження у використанні земельної ділянки.

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1. Заява про державну реєстрацію обмеження у використанні земель за визначеною формою.

2. Документація із землеустрою, інші документи, які є підставою для виникнення, зміни та припинення обмеження у використанні земель.

3. Електронний документ.

4. Документи що підтверджують особу.

8.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Документи подаються   в Центр надання адміністративних послуг з подальшою передачею безпосередньо державному кадастровому реєстратору територіального органу

Держземагентства. 

9.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Надання адміністративної послуги здійснюється на безоплатній основі.

 

У разі платності

11.1

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

-

11.2.

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

 

-

11.3.

Розрахунковий рахунок для внесення плати

-

12.

Строк надання адміністративної послуги

Державна реєстрація обмеження у використанні земель здійснення протягом 14 робочих днів з дня реєстрації заяви про надання послуги. 

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Підстави для відмови у державній реєстрації обмеження у використанні земель:

1. Обмеження згідно із законом не підлягає державній реєстрації.

2. Обмеження встановлюється на території дії повноважень іншого Державного кадастрового реєстратора.

3. Із заявою про державну реєстрацію обмеження у використанні земель звернулася неналежна особа.

4. Подані документи не відповідають вимогам законодавства.

5. Заявлене обмеження вже зареєстроване.

14.

Результат надання адміністративної послуги

Отримання витягу з Державного земельного кадастру про обмеження у використанні земель. 

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Заявник отримує витяг з Державного земельного кадастру на підтвердження державної реєстрації обмеження у використанні земель в день звернення до державного кадастрового реєстратора.

16.

Примітка

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

наказом  Відділу Держземагентства у Кременецькому районі

від  23.09.2014 р. №14

 

 

                                                    ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

НАДАННЯ ДОВІДКИ З ДЕРЖАВНОЇ СТАТИСТИЧНОЇ ЗВІТНОСТІ ПРО НАЯВНІСТЬ ЗЕМЕЛЬ ТА РОЗПОДІЛ ЇХ ЗА ВЛАСНИКАМИ ЗЕМЕЛЬ, ЗЕМЛЕКОРИСТУВАЧАМИ, УГІДДЯМИ (ЗА ДАНИМИ ФОРМИ 6-ЗЕМ)

ВІДДІЛ ДЕРЖЗЕМАГЕНТСТВА У КРЕМЕНЕЦЬКОМУ РАЙОНІ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

Тернопільська обл., м. Кременець, вул. Базарна, №7

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

Відповідно до графіку роботи Центру надання адміністративних послуг Кременецької  районної адміністрації

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

2-48-53

vnap.kremenets@gmail.com; http://www.oda.ua/kremenetska

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Стаття 38 Закону України “Про Державний земельний кадастр”

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Пункти 166, 197 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 року № 1051.

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

-

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування

-

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Заява про надання відомостей з Державного земельного кадастру

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1. Заява про надання відомостей з Державного земельного кадастру за визначеною формою. 

2. Копія рішення органів місцевого самоврядування, розпорядження або наказ органів виконавчої влади

3. Копія кадастрового плану земельної ділянки.

4. Документи що підтверджують особу.

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Заява про надання відомостей з Державного земельного кадастру подається заявником або уповноваженою ним особою особисто або надсилається рекомендованим листом з описом вкладення та повідомленням про вручення в Центр надання адміністративних послуг з подальшою передачею до територіального органу

Держземагентства. .

Доступ органу державної влади, органу місцевого самоврядування до узагальнених відомостей про кількість та якість земель; звітів державної статистичної звітності з кількісного обліку земель є персоніфікованим і здійснюється за допомогою програмного забезпечення Державного земельного кадастру шляхом створення за його запитом персонального облікового запису та відповідної веб-сторінки органу державної влади або органу місцевого самоврядування. 

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Надання адміністративної послуги здійснюється на безоплатній основі.

 

У разі платності:

11.1

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

-

 

11.2.

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

-

 

11.3.

Розрахунковий рахунок для внесення плати

-

 

12.

Строк надання адміністративної послуги

Строк надання адміністративної послуги 10 робочих днів з дня реєстрації заяви про надання послуги. 

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Підстави для відмови у наданні адміністративної послуги:

1. У Державному земельному кадастрі відсутні запитувані відомості.

2. Із заявою про надання відомостей з Державного земельного кадастру звернулася неналежна особа. 

14.

Результат надання адміністративної послуги

Отримання довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями або повідомлення про відмову у наданні відомостей з Державного земельного кадастру. 

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Заявник отримує довідку в день звернення до державного кадастрового реєстратора.

16.

Примітка

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

наказом  Відділу Держземагентства у Кременецькому районі

від  23.09.2014 р. №14

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

ВИДАЧА ДОВІДКИ ПРО НАЯВНІСТЬ В ДЕРЖАВНОМУ ЗЕМЕЛЬНОМУ КАДАСТРІ ВІДОМОСТЕЙ ПРО ОДЕРЖАННЯ У ВЛАСНІСТЬ ЗЕМЕЛЬНОЇ ДІЛЯНКИ У МЕЖАХ НОРМ БЕЗОПЛАТНОЇ ПРИВАТИЗАЦІЇ ЗА ПЕВНИМ ВИДОМ ЇЇ ЦІЛЬОВОГО ПРИЗНАЧЕННЯ

ВІДДІЛ ДЕРЖЗЕМАГЕНТСТВА У КРЕМЕНЕЦЬКОМУ РАЙОНІ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

Тернопільська обл., м.Кременець, вул. Базарна, №7

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

Відповідно до графіку роботи Центру надання адміністративних послуг Кременецької  районної адміністрації

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

2-48-53

vnap.kremenets@gmail.com; http://www.oda.ua/kremenetska

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Ст. 116 та 121 Земельного кодексу України

5.

Акти Кабінету Міністрів України

-

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

-

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування

-

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Заява про видачу довідки про одержання у власність земельної ділянки в межах норм безоплатної приватизації.

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1. Заява про видачу довідки про одержання у власність земельної ділянки в межах норм безоплатної приватизації.

2. Документ що підтверджує особу

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

 Документи подаються в Центр надання адміністративних послуг з подальшою передачею до територіального органу Держземагентства. 

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Надання адміністративної послуги здійснюється на безоплатній основі.

 

У разі платності

11.1

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

-

11.2.

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

-

11.3.

Розрахунковий рахунок для внесення плати

-

12.

Строк надання адміністративної послуги

Надання довідки здійснюється протягом 14 робочих днів з дня реєстрації заяви про надання послуги. 

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Підстави для відмови у наданні витягу:

1. Із заявою про одержання у власність земельної ділянки в межах норм безоплатної приватизації звернулася неналежна особа.

2. Подані документи не відповідають вимогам законодавства. 

14.

Результат надання адміністративної послуги

Отримання довідки про одержання у власність земельної ділянки в межах норм безоплатної приватизації

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Отримання витягу у державного кадастрового реєстратора в день звернення

16.

Примітка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

наказом  Відділу Держземагентства у Кременецькому районі

від  23.09.2014 р. №14

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

ВИДАЧА ВИТЯГУ З ТЕХНІЧНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ПРО НОРМАТИВНО-ГРОШОВУ ОЦІНКУ ЗЕМЕЛЬНОЇ ДІЯНКИ

ВІДДІЛ ДЕРЖЗЕМАГЕНТСТВА У КРЕМЕНЕЦЬКОМУ РАЙОНІ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

Тернопільська обл., м.Кременець, вул. Базарна, №7

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

Відповідно до графіку роботи Центру надання адміністративних послуг Кременецької  районної адміністрації

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

2-48-53

vnap.kremenets@gmail.com; http://www.oda.ua/kremenetska

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Статті 20, 23 Закону України “Про оцінку земель”

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 р. № 1278 “Про затвердження Методики нормативної грошової оцінки земель несільськогосподарського призначення (крім земель населених пунктів)”, пункт 8 Методики;

Постанова Кабінету Міністрів України від 23 березня 1995 р. № 213 “Про Методику нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів”, пункт 2-1 Методики.

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

-

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування

-

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Звернення юридичної або фізичної особи землевласника або землекористувача, органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

  1. Документ що підтверджує особу
  2. Копія державного акту на паво власності на земельну ділянку
  3. Копія сертифікату на право на земельну частку (пай)
  4. Кадастровий план земельної ділянки з відміткою державного кадастрового реєстратора
  5. Копія свідоцтва про смерть

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

 

Подання звернення поштою, на особистому прийомі.

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно (постанова Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2011 року № 835)

 

У разі платності

11.1

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

-

11.2.

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

-

11.3.

Розрахунковий рахунок для внесення плати

-

12.

Строк надання адміністративної послуги

Строк, що не перевищує семи робочих днів з дати надходження відповідної заяви

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Відсутність технічної документації з нормативної грошової оцінки земель 

14.

Результат надання адміністративної послуги

Отримання витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Поштове відправлення, особисто.

16.

Примітка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

наказом  Відділу Держземагентства у Кременецькому районі

від  23.09.2014 р. №14

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

ОТРИМАННЯ ВІДОМОСТЕЙ З ДОКУМЕНТАЦІЇ З ЗЕМЛЕУСТРОЮ, ЩО ВКЛЮЧЕНА ДО ДЕРЖАВНОГО ФОНДУ ДОКУМЕНТАЦІЇ

ВІДДІЛ ДЕРЖЗЕМАГЕНТСТВА У КРЕМЕНЕЦЬКОМУ РАЙОНІ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

Тернопільська обл., м.Кременець, вул. Базарна, №7

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

Відповідно до графіку роботи Центру надання адміністративних послуг Кременецької  районної адміністрації

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

2-48-53

vnap.kremenets@gmail.com; http://www.oda.ua/kremenetska

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Статті 32 та 33 Закону України „Про землеустрій”

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 17 листопада 2004 р. № 1553 „Про затвердження Положення про Державний фонд документації із землеустрою”

Постанова Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2011 р. № 835 „Деякі питання надання Державним земельних ресурсів та його територіальними органами адміністративних послуг”

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

-

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування

-

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Заява підприємств, установ, організацій  та громадян про надання адміністративної  послуги, запит органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування про надання адміністративної послуги

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1. Для отримання відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою підприємствами, установами, організаціями та громадянами подається:

 заява про надання послуги в довільній формі, в якій обов’язково вказується площа, місцезнаходження, цільове призначення земельної ділянки (земельних ділянок), а також зазначається мета отримання таких відомостей;

Документи що підтверджують особу.

копія довіреності, на підставі якої інтереси одержувача адміністративної послуги представлятиме його уповноважена особа (у разі потреби).

2. Для отримання відомостей органами державної влади та органами місцевого самоврядування подається запит про надання послуги на офіційному бланку за підписом керівника із зазначенням законних підстав для такого запиту та обставин виникнення потреби в отриманні інформації.

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Подання підприємствами, установами, організаціями та громадянами заяв про надання послуги та документів, які додаються до них здійснюється шляхом поштового відправлення або під час особистого прийому в Центр надання адміністративних послуг з подальшою передачею до територіального органу Держземагентства. .

Подання органами державної влади та органами місцевого самоврядування до адміністративного органу запитів про надання послуги здійснюється шляхом поштового відправлення .

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно (постанова Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2011 року № 835)

 

У разі платності

11.1

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

-

11.2.

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

-

11.3.

Розрахунковий рахунок для внесення плати

-

12.

Строк надання адміністративної послуги

Відомості або відмова у їх видачі надаються у строк, що не перевищує 30 календарних днів з дня реєстрації заяви (запиту) 

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Підставами для відмови у наданні адміністративної послуги є:

ненадання усіх необхідних документів, зазначених у пункті 9

відсутність відповідної документації із землеустрою у Державному фонді документації із землеустрою;

у разі, якщо документація містить гриф „таємно” або „для службового користування”.

14.

Результат надання адміністративної послуги

Одержувач адміністративної послуги отримує відомості із супровідним листом або за наявності підстав, зазначених у пункті 13, відмову у їх видачі у формі листа на офіційному бланку.

Відомості, що отримуються засвідчуються печаткою.

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Надання підприємствам, установам, організаціям та громадянам відомостей або відмов у їх видачі здійснюється шляхом поштового відправлення або під час особистого прийому.

Надання органам державної влади та органам місцевого самоврядування відомостей або відмов у їх видачі здійснюється шляхом поштового відправлення. 

16.

Примітка

 

 

 

 

 

 

 

 

 




 

Актуальна тема

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/actualbody/311424_1.jpg 

Імплементація Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/agolova/images76.jpeg

Інформацію про Європейський Союз можна отримати:

Міністерство закордонних справ України
www.mfa.gov.ua

Представництво Європейської Комісії в Україні
www.delukr.ec.europa.eu

Державний комітет телебачення та радіомовлення України
www.comin.kmu.gov.ua
www.ukraine-nato.gov.ua

 Європейський простір
www.eu.prostir.ua

Місцеве РАДІОМОВЛЕННЯ

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/oprosbody/uk.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/informbody/4564

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/oprosbody/gu2.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/oprosbody/children.gif

Про сплату податку на доходи фізичних осіб відокремленим підрозділом

Запобігання проявам корупції

Детінізація економіки

Почесне звання "Мати-героїня"