Підволочиська районна державна адміністрація
47800, смт.Підволочиськ, вул.Д.Галицького, 80
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

До відома

 

    

В відділі економічного розвитку райдержадміністрації відкрито «гарячу» телефонну лінію з питань підтримки та розвитку підприємництва. Зауваження, пропозиції щодо діяльності адміністративних структур, що регламентують інвестиційну та підприємницьку діяльність в частині надання адміністративних послуг, роботи центрів з надання адміністративних послуг, консультування з питань захисту прав споживачів -  телефонуйте на номер «гарячої лінії»  2-24-92 , у понеділок – четвер з 8.00 до 17.15, у п’ятницю з 8.00 до 16.00, або надсилайте інформацію на електронну адресу: ekon_pidv@ukr.net.

 

************************

Районним координаційним центром підтримки сімей, що прибувають у Підволочиський район  з території Автономної Республіки Крим та м. Севастополь відкрито цілодобову «гарячу» телефонну лінію для координації роботи щодо розселення сімей, які виїжджають з території Автономної Республіки Крим та м. Севастополь 2-12-78 (приймальня голови Підволочиської райдержадміністрації)

    Для надання роз'яснень стосовно можливості отримання соціальної підтримки за місцем тимчасового перебування звертайтеся:

2-35-22 – управління праці та соціального захисту населення (9.00-17.00)

2-26-43 – управління Пенсійного фонду (9.00-17.00)

2-26-95, 2-22-85 – районний центр зайнятості (9.00-17.00)

   

    *********************

    При службі з гуманітарних питань райдержадміністрації діє "гаряча" телефонна лінія. З питань оздоровлення та відпочинку дітей, видачі посвідчень та надання пільг багатодітним сім’ям, жорстокого поводження з дітьми, насильства в сім’ї та інших звертатися за телефоном 2-23-87 щовівторка з 9 до 13 години.

На головну / Рішення сесії районної ради

14 сесія


 

ПІДВОЛОЧИСЬКА РАЙОННА РАДА

ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ШОСТЕ СКЛИКАННЯ

ЧОТИРНАДЦЯТА СЕСІЯ          

Р І Ш Е Н Н Я

від 11 жовтня 2012 року                                                                             №212

смт. Підволочиськ

 

Про директора Підволочиської музичної школи

імені Л.Курбаса Підволочиської районної ради

 

 

 
Розглянувши подання відділу культури і туризму Підволочиської районної державної адміністрації від 26.09.2012 року № 249, керуючись  п.20 ч.1 ст.43 Закону України  «Про місцеве самоврядування в Україні»,  враховуючи пропозиції управління культури Тернопільської обласної державної адміністрації  від 28.09.2012 року                  № 02-622/03 та рекомендації постійних комісій районної ради від 09.10.2012 року, районна рада

 

В И Р І Ш И Л А:

 

               Призначити Кушельник Ольгу Богданівну на посаду директора  Підволочиської музичної школи імені Л.Курбаса Підволочиської районної ради згідно поданої заяви.
                                              Підстава: заява Кушельник О.Б. від 02.10.2012 року
 
 
 
 
 

Голова районної ради                                                                     В.А.Городницький

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПІДВОЛОЧИСЬКА РАЙОННА РАДА     
ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ШОСТЕ СКЛИКАННЯ

ЧОТИРНАДЦЯТА СЕСІЯ

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

від 11 жовтня 2012 року                                                                             № 213

смт. Підволочиськ

 

 

Про затвердження Акту прийому- передачі

будівлі спортивного залу

у смт. Підволочиськ, вул. Д. Галицького, 66

 
 
Розглянувши Акт прийому – передачі будівлі спортивного залу у смт. Підволочиськ, вул. Д.Галицького, 66 на баланс відділу освіти Підволочиської районної державної адміністрації, поданий комісією по передачі будівлі спортивного залу у смт. Підволочиськ, вул. Д.Галицького, 66, враховуючи рішення районної ради від 05.04.2011 року № 73 «Про балансоутримувача будівлі спортивного залу в смт. Підволочиськ, вул. Д.Галицького, 66»,  від 10.07.2012 року № 188 «Про утворення комісії по передачі будівлі спортивного залу у смт. Підволочиськ, вул. Д.Галицького, 66 та рекомендації постійних комісій районної ради від 09.10.2012 року, районна рада

 

В И Р І Ш И Л А:

 

               Затвердити Акт прийому-передачі будівлі спортивного залу у смт. Підволочиськ, вул. Д.Галицького, 66 на баланс відділу освіти Підволочиської районної державної адміністрації (додається).
 
 

Голова районної ради                                                                     В.А.Городницький

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПІДВОЛОЧИСЬКА РАЙОННА РАДА

ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

                                                        ШОСТЕ СКЛИКАННЯ                                 

ЧОТИРНАДЦЯТА   СЕСІЯ

                                                                                                                  

Р І Ш Е Н Н Я

 

Від 11  жовтня 2012 року                                                                           № 214

смт Підволочиськ

 

Про районну програму створення

містобудівного кадастру на 2013-2016 роки

 

            Розглянувши розпорядження  голови райдержадміністрації від 28 вересня 2012 року № 617-од «Про проект районної програми створення містобудівного кадастру на 2013-2016 роки», керуючись п.16 ч.1 ст. 43 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”  та враховуючи рекомендації постійних комісій районної ради від 09.10.  2012 року, районна рада 

                                                           ВИРІШИЛА:

 

          1.   Затвердити районну програму створення містобудівного кадастру на 2013-2016 роки (додається).                

2. Обсяг фінансування Програми здійснювати за рахунок коштів     районного   бюджету.

3. Головним розпорядником коштів, що виділяються на виконання Програми визначити Підволочиську районну державну адміністрацію.

4. Відповідальним виконавцем Програми визначити відділ містобудування та архітектури районної державної адміністрації.

5.  Звіт про хід виконання Програми подавати на розгляд районної ради  щорічно.

6.  Контроль   за   виконанням   даної Програми    покласти    на  постійну       комісію районної  ради  з питань промисловості, будівництва, транспорту і зв’язку (Місюра П.І.).

 

Голова районної ради                                                                     В.А. Городницький

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПІДВОЛОЧИСЬКА РАЙОННА РАДА

ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

                                                        ШОСТЕ СКЛИКАННЯ                                 

ЧОТИРНАДЦЯТА   СЕСІЯ

                                                                                                                  

Р І Ш Е Н Н Я

 

від 11 жовтня 2012 року                                                                             № 215

смт Підволочиськ

 

Про районну програму розроблення

(оновлення) містобудівної

документації на 2013-2017 роки

 

            Розглянувши розпорядження  голови райдержадміністрації від 28 вересня 2012 року № 618-од «Про проект районної програми розроблення (оновлення) містобудівної документації на 2013-2017 роки», керуючись п.16 ч.1 ст. 43 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”  та враховуючи рекомендації постійних комісій районної ради від 09.10. 2012 року, районна рада 

                                                          

                                                            ВИРІШИЛА:

 

  1. Затвердити районну програму  розроблення (оновлення)    містобудівної документації на 2013-2017 роки (додається).                                         
  2. Обсяг фінансування Програми здійснювати за рахунок коштів     районного, міського, селищного, сільських бюджетів та інших джерел, не заборонених чинним  законодавством.
  3. Головним розпорядником коштів, що виділяються на виконання Програми визначити Підволочиську районну державну адміністрацію.
  4. Відповідальним виконавцем Програми визначити відділ містобудування та архітектури районної державної адміністрації.
  5. Звіт про хід виконання Програми подавати на розгляд районної ради  щорічно.
  6. Контроль   за   виконанням   даної Програми    покласти    на  постійну       комісію районної  ради  з питань промисловості, будівництва, транспорту і зв’язку (Місюра П.І.).

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        

 

Голова районної ради                                                                     В.А. Городницький

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                                        ДОДАТОК

до рішення районної ради

від 11 жовтня 2012 року  №215

 

 

           

РАЙОННА ПРОГРАМА

 розроблення (оновлення) містобудівної документації на 2013 – 2017 роки

(проект)

1. Паспорт програми

1.

Ініціатор розроблення програми

Обласна державна адміністрація

2.

Дата, номер і назва розпорядчого документа органу виконавчої влади про розроблення програми

розпорядження голови обласної державної адміністрації від 8 вересня 2011 року № 702 «Про  забезпечення реалізації Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності"

3.

Розробник програми

Відділ містобудування та архітектури районної державної адміністрації

4.

Співрозробники програми

-

5.

Відповідальний виконавець програми

Відділ містобудування та архітектури районної державної адміністрації

6.

Учасники програми

Відділ містобудування та архітектури районної державної адміністрації, управління економіки та розвитку інфраструктури районної державної адміністрації, фінансове управління районної державної адміністрації,міська,селищна та сільські ради району

7.

Термін реалізації програми

2013-2017 роки

8.

Перелік місцевих бюджетів, які беруть участь у виконанні програми

Районний бюджет, міський та сільські  бюджети

9.

Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми, усього:

Фінансування проектних робіт здійснюють замовники – виконкоми міської та сільських рад 

 

у тому числі бюджетних коштів

 6683,3 тис.грн

 

із них коштів районного бюджету:

300,0 тис.грн.

10.

Основні джерела фінансування програми

Фінансування здійснюється за рахунок коштів районного бюджету, міського і сільських бюджетів  та інших джерел, не заборонених законодавством

 

 

 

2. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована програма

 

Районна програма розроблення (оновлення) містобудівної документації                                                     на 2013-2017 роки (далі - Програма) розроблена відповідно до Законів України «Про основи містобудування», «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про Генеральну схему планування території України», «Про місцеві державні адміністрації».

Аналіз стану забезпечення містобудівною документацією територій                          та населених пунктів району свідчить про відсутність оновленої містобудівної документації.

Проект районної планіровки розроблений УКРНДІПРОЦИВІЛЬСІЛЬБУДом у 1975  році та до теперішнього часу не коригувався.  На даний час схема планування території району втратила свою актуальність та не відповідає сучасним вимогам економічного, соціального та культурного розвитку. Відсутність зазначеної схеми гальмує економічний та інвестиційний розвиток населених пунктів району.

Для виконання проектних робіт з розроблення Схеми планування території району необхідно 300,0 тис. грн., у тому числі проектні роботи - 200,0 тис. грн, топографічні - 100,0 тис. грн.

          Містобудівна  документація по населених пунктах району розроблена в 60-80-ті роки. Із 62 населених пунктів, генеральні плани розроблено на 46 населених пункти. На16  сіл генеральні плани взагалі не розроблялись, це села - Поплави, Пеньківці, Просівці, Клебанівка, Шевченкове, Митниця, Голошинці, Сухівці, Тарнаруда, Чернилівка, Климківці, Полупанівка, Коршилівка, Терпилівка, Гущанки, Ободівка.

За період дії генеральних планів розвитку населених пунктів району неодноразово відбулися зміни в законодавстві держави. Зокрема, двічі змінювалася редакція Земельного Кодексу України. Площі деяких населених пунктів за останні роки збільшились.

З огляду на вимоги Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», питання розроблення (оновлення) містобудівної документації населених пунктів Підволочиського району набуло актуальності і підлягає невідкладному вирішенню.

           З метою стратегічного розвитку територій, врахування державних та громадських інтересів під час планування, забудови та іншого використання територій для задоволення сучасних та майбутніх економічних, соціальних та рекреаційних потреб необхідністю для району є розроблення проекту визначення зовнішніх меж населених пунктів, водоохоронних зон та проекту землеустрою щодо встановлення меж прибережних захисних смуг на території району.

 

Перелік наявних генеральних планів району:

п/п

Назва населеного

пункту

Назва

місцевої ради

 

Дата розробле

ння ГП 

 

Хто розробив генплан

Потребує розроблення

 

Потребує оновлення

 

 

 

Примі

тка

1

2

3

4

5

6

7

8

1

с. Богданівка

Богданівська

 

1968

Діпроцивільпромбуд  м.Тернопіль

 

+

 

2

с. Галущинці

Галущнська

1981

Діпроцивільпромбуд м.Тернопіль

 

+

 

3

с. Жеребки

Жеребківська

1968

Укрземпроект м.Тернопіль

 

     +

 

4

с. Іванівка

 

Іванівська

1969

Укрземпроект м.Тернопіль

 

+

 

5

с. Качанівка

Качанівська

 

1969

Укрземпроект м.Тернопіль

 

+

 

6

с.Колодіївка

Колодіївська

1980

Діпроцивільпромбуд м.Тернопіль

 

+

 

7

с.Панасівка

Колодіївська

1980

Діпроцивільпромбуд м.Тернопіль

 

+

 

8

с. Кошляки

 

Кошляківська

1968

Укрколгоппроект м. Тернопіль

 

+

 

9

с. Криве

Кривенська

1968

Укрземпроект м.Тернопіль

 

+

 

10

с. Магдаліївка

Магдаліївська

1968

Укрземпроект м.Тернопіль

 

+

 

11

с. Мислова

Мисловелька

1969

Укрземпроект м.Тернопіль

 

+

 

12

с. Новосілка

Новосілківська

1967

Діпроцивільпром

буд м.Тернопіль

 

+

 

13

с. Остапє

Остапєвська

1967

Укрземпроект м.Тернопіль

 

+

 

14

с. Поділля

 

Подільська

1967

Діпроцивільпромбуд м.Тернопіль

 

+

 

15

с. Росохуватець

 

Супранівська

1969

Укрземпроект м.Тернопіль

 

+

 

16

с.Старий Скалат

Староскалатська

1967

Діпроцивільпромбуд м.Тернопіль

 

+

 

17

 

с.Староміщина

Староміщинська

1969

Укрземпроект м.Тернопіль

 

+

 

18

с. Турівка

Турівська

1969

Укрколгосппроект м.Тернопіль

 

+

 

19

с. Мовчанівка

Камянківська

1970

Діпроцивільпром

буд м.Тернопіль

 

+

 

20

с. Рожиськ

Рожиська

1970

Діпроцивільпром

буд м.Тернопіль

 

+

 

21

с. Супранівка

Супранівська

1968

Укрземпроект м.Тернопіль

 

+

 

22

с. Городнця

Городницька

1970

Укрземпроект м.Тернопіль

 

+

 

23

с. Хмелиська

Хмелиськівська

1970

Укрземпроект м.Тернопіль

 

+

 

24

с. Хоптянка

Подільська

1970

Укрземпроект м.Тернопіль

 

+

 

25

с. Дорофіївка

Дорофіївська

 

1971

Укрземпроект м.Тернопіль

 

+

 

26

с. Фащівка

Турівська

1971

Діпроцивільпром

буд м.Тернопіль

 

+

 

27

с. Скорики

Скориківська

1973

Укрземпроект м.Київ

 

+

 

28

с. Медин

Воробіївська

1973

Укрземпроект

м.Київ

 

+

 

29

с. Пальчинці

 

Пальчинецька

1973

Укрземпроект

м. Київ

 

+

 

30

с. Щаснівка

Пальчинецька

1973

Укрземпроект    м.Київ

 

+

 

31

с. Зарубинці

Зарубинецька

 

Воробіївська

1972

Укрземпроект м.Тернопіль

 

+

 

32

с. Воробіївка

1980

Укрземпроект м.Тернопіль

 

+

 

33

с. Нове Село

Новосільська

1974

Укрземпроект м.Київ

 

+

 

34

с. Лисичинці

Лисичинська

1974

Укрземпроект  м.Київ

 

+

 

35

с. Шельпаки

Лисичинська

1974

Укрземпроект  м.Київ

 

+

 

36

с. Гнилички

Ново сільська

 

1973

Укрземпроект

м. Київ

 

+

 

37

с. Лозівка

Терпилівська

1974

Укрземпроект 

м. Київ

 

+

 

38

с. Голотки

Кошляківська

1974

Укрземпроект   

м. Київ

 

+

 

39

с. Кам’янки

Кам’янківська 

 

1975

Укрземпроект      м. Київ

 

+

 

40

с. Оріховець

 

Оріховецька

1975

Укрземпроект      м. Київ

 

+

 

41

с. Козярі

Новосільська

 

1975

Укрземпроект      м. Київ

 

+

 

42

с. Токи

Токівська

1969

Діпроцивільпром

буд м.Тернопіль

 

+

 

43

с. Текліївка

Магдаліївська   

 

1980

Діпроцивільпром

буд м.Тернопіль

 

+

 

44

с. Гнилиці

Гнилицька

 

1982

Діпроцивільпром

буд м.Тернопіль

 

+

 

45

с. Поплави

Скалатська міська рада

 

 

+

 

Генплан не розроблявся

46

с. Пеньківці

Воробіївська

 

 

+

 

Генплан не розроблявся

47

с. Просівці

Воробіївська

 

 

 

+

 

Генплан не розроблявся

48

с. Клебанівка

Клебанівська

 

 

+

 

Генплан не розроблявся

49

с. Шевченкове

Клебанівська

 

 

+

 

Генплан не розроблявся

50

с.Митниця

Магдаліївська

 

 

+

 

Генплан не розроблявся

51

с. Голошинці

Новосільська

 

 

+

 

Генплан не розроблявся

52

с. Сухівці

Новосільська

 

 

 

+

 

Генплан не розроблявся

53

с. Тарнаруда

 Турівська

 

 

+

 

Генплан не розроблявся

54

с. Чернилівка

Чернилівська

 

 

+

 

Генплан не розроблявся

55

с. Климківці

Скориківська

 

 

+

 

Генплан не розроблявся

56

с. Полупанівка

Староскалатська

 

 

+

 

Генплан не розроблявся

57

с. Коршилівка

Супранівська

 

 

+

 

Генплан не розроблявся

58

с. Терпилівка

Терпилівська

 

 

+

 

Генплан не розроблявся

59

с.Гущанки

Терпилівська

 

 

+

 

Генплан не розроблявся

60

с. Ободівка

Терпилівська

 

 

+

 

Генплан не розроблявся

61

м.Скалат

Скалатська міська рада

1994

МІСТОПРОЕКТ.

 м. Львів

 

+

 

62

смт. Підволочиськ

Підволочиська селищна рада

1989

ГІПРОГРАД М.Київ

 

+

 

 

3. Визначення мети програми

       Метою програми є організаційне, матеріальне та фінансове забезпечення розроблення комплексу містобудівної документації на території району  для системної реалізації державної регіональної політики, обґрунтування основних довгострокових та поточних пріоритетів регіонального розвитку, динамічного збалансованого соціально-економічного розвитку територій, гармонійного узгодження інтересів та ефективної взаємодії влади, бізнесу і громадськості, залучення інвестицій.

 

4.Шляхи і способи розв’язання проблем

      Обсяг та склад містобудівної документації в кожному окремому випадку визначається замовником, архітектором району спільно з представником проектної організації за погодженням з управлінням містобудування та архітектури обласної державної адміністрації

        Реалізація програми буде здійснюватися шляхом розроблення містобудівної документації місцевого рівня із залученням коштів міського, сільських  та  районного бюджетів та інших джерел фінансування відповідно до вимог чинного законодавства.

 

5. Завдання і заходи програми

Основними завданнями програми є:

- регулювання соціально-економічного розвитку і дієвого інструменту реалізації довгострокової політики розбудови територій та населених пунктів;

- обґрунтування забезпечення екологічної рівноваги, громадської стабільності, її конкурентоспроможності у системі розподілу праці та соціально-культурного розвитку;

- визначення змісту стратегічної і оперативної діяльності органів виконавчої влади щодо раціонального використання території району та населених пунктів;

- комплексна оцінка екологічних, економічних, соціальних, інженерно-технічних та інших передумов обмежень використання території;
оцінка опорного каркасу території населених пунктів району (ріки та водоймища, магістральні транспортні комунікації, поклади  корисних копалин тощо)  та його вплив на майбутнє використання території; 

- визначення та обґрунтування шляхів вирішення проблем використання території,  спільних   проектів    розбудови  систем   населених   пунктів,      інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури;

- зонування територій населених пунктів за переважними видами                               її використання (сільське господарство, промисловість, розселення, природоохоронні, курортно-рекреаційні, історико-культурні території тощо);

         -  обґрунтування та встановлення режиму перспективного використання території по кожній зоні;

- обґрунтування напрямків вдосконалення системи розселення та сталого розвитку населених пунктів;

- рекомендації щодо змін у територіальному розподілі праці та розміщення виробничих сил району;

- особливості геополітичного розташування району та населених пунктів,  обґрунтування принципових трас транспортних коридорів, інших інфраструктурних магістралей міждержавного, міжрегіонального та регіонального значення з урахуванням сучасного і майбутнього взаєморозміщення виробництва, розселення, природоохоронних, оздоровчих, рекреаційних історико-культурних об’єктів;

- обґрунтування розміщення підприємств, які мають значний вплив                             на довкілля, на територіальну організацію економіки та розміщення інших об’єктів загальнодержавного та районного значення;

- визначення територій, що мають бути зарезервовані для задоволення майбутніх загальнодержавних, районних потреб та визначення умов їх тимчасового використання;

- організація схеми розвитку інженерно-транспортної інфраструктури;
врахування  державних,  громадських  і приватних інтересів під час планування, забудови та іншого використання територій;

- виконання топогеодезичних та картографічних матеріалів на території  району з метою розроблення містобудівної документації та створення містобудівного кадастру;

- визначення та коригування меж населених пунктів;

- охорона довкілля та раціональне використання природних ресурсів;

- регулювання забудови населених пунктів та інших територій;

- аналіз законодавчих вимог щодо планування території.

 

6.   Очікувані результати

За результатами виконання програми будуть визначені принципові рішення щодо планування, забудови та іншого використання території району та його найбільш інвестиційно привабливих територій з метою створення повноцінного життєвого середовища, забезпечення додержання державних соціальних стандартів та надання державних соціальних гарантій шляхом розвитку виробничої, соціальної, інженерно-транспортної інфраструктури  населених пунктів району, поглиблення процесів ринкової трансформації її економічного потенціалу, визначення територій, які мають бути зарезервовані для задоволення майбутніх загальнодержавних та місцевих потреб із встановленням режиму їх використання, визначення напрямків сталого розвитку населених пунктів, забезпечення раціонального використання територіальних ресурсів.

Реалізація програми буде сприяти додержанню норм містобудівного                       та земельного законодавства  при   регулюванні  використання  територій  шляхом забезпечення дотримання рішень затвердженої містобудівної документації. Це дасть можливість здійснювати комплексну забудову територій, збільшити темпи залучення і освоєння інвестицій, містобудівного освоєння територій населених пунктів  та території всього району.

Також реалізація програми  дасть змогу проектувати та розташовувати нове будівництво, здійснювати реконструкцію, реставрацію, капітальний ремонт об’єктів містобудування та упорядкування територій, проводити вибір, вилучення (викуп), надання у власність чи користування земель для містобудівних потреб, визначити межі населених пунктів, розробити проекти з визначення природоохоронних, прибережних захисних та водоохоронних зон, встановити санітарно-захисні зони, розробити окремі розділи містобудівної документації з інженерно-технічних заходів цивільного захисту (цивільної оборони).

         За результатами реалізації програми буде розроблено Схему планування території району з метою її подальшої реалізації шляхом розроблення, затвердження та виконання районної, міської та сільських стратегічних програм економічного, соціального та культурного розвитку. Ефект від виконання - підвищення соціально-економічної ефективності району, покращення екологічних параметрів і збереження середовища, вдосконалення архітектурно-естетичних характеристик простору життєдіяльності населення, розроблення (оновлення) містобудівної документації - генеральних планів населених пунктів.

 

7. Обсяги та джерела фінансування програми

Реалізацію програми передбачається здійснювати за рахунок:

- коштів державних субвенцій на виконання містобудівних проектних робіт;

- коштів відповідних сільських, міського та районного бюджетів на роботи, пов’язані з розробленням схеми планування території району та інших територій;

- коштів потенційних інвесторів;

- коштів інших джерел, не заборонених законом. 

Відповідно до Законів України "Про основи містобудування", ''Про регулювання містобудівної діяльності", "Про Генеральну схему планування території України", з метою вдосконалення регулювання земельних відносин, планування, забудови та іншого використання територій, керуючись пунктом 16 частини 1 статті 43 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", за погодженням з постійними комісіями обласної ради, обласна рада Фінансування програми може здійснюватись також за рахунок пайової участі замовників будівництва об’єктів містобудування на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів, благодійних внесків.

Обсяг коштів  місцевих бюджетів на відповідний рік визначається місцевими радами при затвердженні бюджету.

Фінансування робіт з розроблення містобудівної документації населених пунктів району здійснюється за рахунок коштів відповідних сільських та міського бюджетів і передбачається в них окремим рядком.

Фінансування програми за рахунок місцевих бюджетів здійснюється, виходячи з його пріоритетів та реальних можливостей.

Виділення коштів з районного (державного) бюджету можливо здійснювати на умовах спів фінансування із бюджетів ( 50 відсотків на 50 відсотків)    сільських та міського в межах коштів, передбачених програмою та в межах наявних фінансових ресурсів.

Прогнозні обсяги фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми, наведені у додатку.

 

8. Координація та контроль за виконанням програми

            Координацію, контроль та відповідальність за взаємне інформування учасників програми здійснює відділ містобудування та архітектури райдержадміністрації.

 

 

Керуючий справами

виконавчого апарату районної ради                                                  М.М. Рубльовський 

 

 

Ашірова

Лопушанська     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

         Прогнозні обсяги фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми

 

п/п

Назва містобудівної

документації

Загальна кошторисна вартість проектно-

вишукувальних робіт (тис.грн.)

Необхідний загальний обсяг фінансування

(тис. грн.)

У тому числі

всього

Топографічні

М 1:25000

(М 1:2000 для генеральних планів)

проектувальні

Район-

ний бюджет

Сільські, міський бюджети

Розподіл по роках

2012

2013

2014

2015

2016

2017

І.

Схема планування території району

300,0

100,0

200,0

300,0

300,0

 

 

300,0

 

 

 

 

 

Всього по району:

300,0

100,0

200,0

300,0

300,0

 

 

300,0

 

 

 

 

ІІ.

Генеральний план населеного пункту:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

с. Богданівка

254,3

113,0

141,3

254,3

 

254,3

 

 

 

254,3

 

 

2

с. Галущинці

   184,0

81,8

102,2

184,0

 

184,0

 

 

 

184,0

 

 

3

с. Жеребки

178,0

79,0

99,0

178,0

 

178,0

 

 

 

178,0

 

 

4

с. Іванівка

286,2

127,2

159,0

286,2

 

286,2

 

 

 

286,2

 

 

5

с. Качанівка

289,8

128,8

161,0

289,8

 

289,8

 

 

 

289,8

 

 

6

с. Колодіївка

215,9

96,0

119,9

215,9

 

215,9

 

 

215,9

 

 

 

7

с. Панасівка

100,0

40,0

60,0

100,0

 

100,0

 

 

100,0

 

 

 

8

с. Кошляки

224,5

99,8

124,7

224,5

 

224,5

 

 

224,5

 

 

 

9

с. Мислова

140,3

51,0

89,3

140,3

 

140,3

 

 

140,3

 

 

 

10

с. Новосілка

145,9

64,8

81,1

145,9

 

145,9

 

145,9

 

 

 

 

11

с. Остапє

261,4

116,2

145,2

261,4

 

261,4

 

 

 

 

 

261,4

12

с. Старий Скалат

145,9

64,8

81,1

145,9

 

145,9

 

145,9

 

 

 

 

13

с. Староміщина

140,5

62,4

78,1

140,5

 

140,5

 

140,5

 

 

 

 

14

с. Супранівка

116,1

42,2

73,9

116,1

 

116,1

 

 

 

 

116,1

 

15

с. Городниця

96,4

77,0

96,3

96,4

 

96,4

 

 

 

 

96,4

 

16

с. Хмелиська

129,2

57,4

71,8

129,2

 

129,2

 

 

 

 

129,2

 

17

с. Хоптянка

100,0

40,0

60,0

100,0

 

100,0

 

 

 

 

 

100,0

18

с. Дорофіївка

100,0

40,0

60,0

100,0

 

100,0

 

 

 

 

 

100,0

19

с. Скорики

100,0

40,0

60,0

100,0

 

100,0

 

100,0

 

 

 

 

20

с. Медин

144,1

52,4

91,7

144,1

 

144,1

 

144,1

 

 

 

 

21

с. Нове Село

120,6

53,6

67,0

120,6

 

120,6

 

 

120,6

 

 

 

22

с. Гнилички

121,0

44,0

77,0

121,0

 

121,0

 

 

 

121,0

 

 

23

с. Камянки

256,0

113,8

142,2

256,0

 

256,0

 

256,0

 

 

 

 

24

с. Оріховець

140,8

62,6

78,2

140,8

 

140,8

 

 

 

 

 

140,8

25

с. Токи

350,1

155,6

194,5

350,1

 

350,1

 

 

 

 

 

350,1

26

с. Гнилиці

232,2

103,2

129,0

232,2

 

232,2

 

 

232,2

 

 

 

27

с. Пеньківці

100,0

40,0

60,0

100,0

 

100,0

 

 

100,0

 

 

 

28

с. Просівці

100,0

40,0

60.0

100,0

 

100,0

 

 

100,0

 

 

 

29

с. Клебанівка

259,4

78,6

180,8

259,4

 

259,4

 

 

 

 

 

259,4

30

с. Шевченкове

100,0

40,0

60,0

100,0

 

100,0

 

 

 

 

100,0

 

31

с. Сухівці

116,0

43,8

72,2

116,0

 

116,0

 

 

 

116,0

 

 

32

с. Чернилівка

127,4

40,0

87,4

127,4

 

127,4

 

 

 

 

127,4

 

33

с. Климківці

106,2

40,0

66,2

106,2

 

106,2

 

 

 

 

106,2

 

34

с. Полупанівка

101,4

40,0

61,4

101,4

 

101,4

 

101,4

 

 

 

 

35

с. Терпилівка

168,8

51,2

117,6

168,8

 

168,8

 

 

 

 

100,0

 

36

м. Скалат

333,4

133,4

200,0

333,4

 

333,4

 

 

333,4

 

 

 

37

смт. Підволочиськ

297,5

170,0

127,5

297,5

 

297,5

 

297,5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Всього вартість містобудівної документації:

6383,3

2723,6

3736,6

6383,3

 

6383,3

 

1331,3

1566,9

1429,3

775,3

1211,7

 

 

 

 

 

    Керуючий справами

    виконавчого апарату районної ради                                                                                                                    М.М. Рубльовський       

 

 

       

       Ашірова

      Лопушанська

 

 

 

 

 

ПІДВОЛОЧИСЬКА РАЙОННА РАДА

ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

                                                        ШОСТЕ СКЛИКАННЯ                                 

ЧОТИРНАДЦЯТА   СЕСІЯ

                                                                                                                  

Р І Ш Е Н Н Я

 

від 11  жовтня 2012 року                                                                            № 216

смт Підволочиськ

 

Про районну програму попередження

надзвичайних ситуацій, реагування

на них та забезпечення пожежної і

техногенної безпеки на території

Підволочиського району

на період з 2012 до 2015 року

 

            Розглянувши розпорядження голови районної державної адміністрації від  28  вересня  2012 року № 619-од «Про проект районної програми попередження надзвичайних ситуацій, реагування  на них та забезпечення пожежної і техногенної безпеки на території Підволочиського району  на період з 2012 до 2015 року», керуючись п.16 ч.1 ст. 43 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, враховуючи рекомендації  постійних комісій районної ради від  09 жовтня  2012 року, районна рада 

                                                           ВИРІШИЛА:

      1. Затвердити районну програму попередження надзвичайних ситуацій, реагування  на них та забезпечення пожежної і техногенної безпеки на території Підволочиського району  на період з 2012 до 2015 року. (додається).         

  1. Обсяги фінансування програми здійснювати за рахунок коштів районного бюджету та інших джерел, не заборонених чинним законодавством.
  2. Головним розпорядником коштів, що виділяються на виконання програми, визначити Державну пожежно-рятувальну частину № 20 Територіального Управління МНС України у Тернопільській області.
  3. Відповідальним виконавцем програми визначити Державну пожежно-рятувальну частину № 20 Територіального Управління МНС України у Тернопільській області.
  4. Звіт про виконання програми подавати на розгляд районної ради щорічно.
  5. Контроль за виконанням даної програми покласти на постійну комісію районної ради з питань соціально-економічного розвитку, фінансів, бюджету та підприємницької діяльності.

 

 

Голова районної ради                                                                     В.А. Городницький

 

 

 

 

 

 

ДОДАТОК

до рішення районної ради

від 11 жовтня 2012 року№216

 

 

Програма

попередження надзвичайних ситуацій, реагування на них та забезпечення пожежної і техногенної безпеки на території Підволочиського району на період з 2012 до 2015 року

 

1. Паспорт програми

 

1.

Ініціатор розроблення програми

Державна пожежно-рятувальна частина № 20 Територіального Управління МНС України у Тернопільській області

2.

Дата, номер і назва розпорядчого документа органу виконавчої влади про розроблення програми

Постанови Кабінету Міністрів України:

? від 25.02.2009 №156 „Про затвердження Державної цільової соціальної програми розвитку цивільного захисту на 2009-2013 роки ”;

? Указу Президента України від 9 лютого 2001 року № 80/2001 “Про заходи щодо підвищення рівня захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру”;

-  Указу Президента України від 4 лютого 2003 року № 76/2003 “Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 11 листопада 2002 року “Про стан техногенної та природної безпеки України”

3.

Розробник програми

Державна пожежно-рятувальна частина № 20 Територіального Управління МНС України у Тернопільській області

4.

Учасники програми

 Державна пожежно-рятувальна частина № 20 Територіального Управління МНС України у Тернопільській області, районний відділ управління Держтехногенбезпеки України в Тернопільській області,  відділ з питань надзвичайних ситуацій районної державної адміністрації, сектор з питань внутрішньої політики, зв’язків з громадськими організаціями та засобами масової інформації райдержадміністрації, власники об’єктів підвищеної небезпеки

5.

Термін реалізації програми

2012-2015 роки

6.

Етапи виконання програми

2012-2015 роки

7.

Перелік місцевих бюджетів, які беруть участь у виконанні програми

Районний бюджет та не бюджетні джерела фінансування не заборонені законом

8.

Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми, всього, тис.грн.

 

У тому числі:

165,54

9

Коштів районного бюджету тис.грн.

165,54

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована програма.

За останні 5 років в районі виникло 217  пожеж, у вогні  загинуло 15  чол., вогнем знищено 257  будівель різного призначення , 35  одиниць  автотракторної техніки, народному господарству району нанесений загальний збиток  на суму, яка перевищує  1 млн. 171 тис. грн.

Наслідки пожеж могли бути  більш трагічними, якби не втручання пожежної охорони.

Завдяки зусиллям підрозділів пожежної охорони за цей період на пожежах врятовано  12  людей,    матеріальних цінностей на суму більше  8 млн.  516 тис.  грн.

На території району створені та функціонують три підрозділи пожежної охорони. В селищі Підволочиськ державна пожежно-рятувальна частина № 20 Територіального управління МНС України у Тернопільській області, в м.Скалат державний пожежно-рятувальний пост №24 20-ї державної пожежно-рятувальної частини Територіального управління МНС України у Тернопільській області та у  с. Кошляки - місцева пожежна команда.

Протягом  останніх років парк пожежних автомобілів, рятувальне спорядження та засоби для проведення ліквідації надзвичайних подій різного характеру не поновлювався, наявні інструменти та спорядження вже давно морально застаріли та не дають можливості ефективно проводити необхідні заходи по рятуванню людей та ліквідації надзвичайних ситуацій.

Сучасній пожежно – рятувальній  службі району МНС  України для проведення робіт по ліквідації наслідків аварій, катастроф, стихійних лих,  інших надзвичайних ситуацій, попередження їх можливих проявів,  гасіння  пожеж,   роботи   в умовах задимлення і високих температур потрібне спеціальне обладнання та механізми, які б могли оперативно та вчасно допомагати рятувальникам проводити невідкладні заходи.    Для навчання особового складу пожежно - рятувальної служби  необхідно спорудити спортивно - тренувальний комплекс. В умовах реформування народного господарства вкрай незадовільно  вирішуються  питання забезпечення пожежної безпеки на об’єктах різних форм власності,   з   масовим перебуванням людей,  житлового сектору, а також сільських населених пунктів. Ці об’єкти  не забезпечені нормативною кількістю вогнегасних  речовин, приладами для контролю за радіоактивним та іншим  забрудненням, вогнегасниками,   автоматичними системами оповіщення про пожежу.  Для забезпечення  реагування  на будь-які надзвичайні ситуації  в районі   необхідно вирішувати питання  про  забезпечення пожежно – рятувальної служби автотранспортом для перевезення вантажів, піднімання на висоту людей та вантажів, відкачування води із будівель та територій.

Запобігання виникненню надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, зменшення збитків і втрат у разі їх виникнення та ефективна ліквідація наслідків надзвичайних ситуацій, відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 25 лютого 2009 р. № 156 “Про затвердження Державної цільової соціальної програми розвитку цивільного захисту на 2009-2013 роки”, Указу Президента України від 9 лютого 2001 року № 80/2001 “Про заходи щодо підвищення рівня захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру”, Указу Президента України від 4 лютого 2003 року № 76/2003 “Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 11 листопада 2002 року “Про стан техногенної та природної безпеки України”, є одним із головних пріоритетів у діяльності місцевих органів виконавчої влади. 

Актуальність проблеми забезпечення безпеки населення і територій від наслідків надзвичайних ситуацій природного характеру зумовлена тенденціями зростання шкоди територіям та населенню, що спричиняються небезпечними природними явищами: підтопленнями, зсувами, ураганами, буревіями, сильними опадами, градом, обледенінням.

Матеріально-технічне оснащення органів управління та сил цивільного захисту не відповідає сучасним вимогам, зношеність техніки та оснащення становить понад 80 відсотків.

 

2.Визначення мети програми

Метою програми є забезпечення державної політики щодо запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру й окремих їх наслідків, проведення пошукових, аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, відповідно до вимог законів України „Про правові засади цивільного захисту”, „Про захист населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру”, „Про аварійно-рятувальні служби”, вирішення комплексу завдань щодо розв’язання проблем захисту суспільства, національного надбання і довкілля від надзвичайних ситуацій та подій техногенного і природного характеру, визначення шляхів вдосконалення системи забезпечення техногенної і природної безпеки на території Підволочиського району організаційних засад її функціонування, зміцнення технічної і ресурсної бази, створення безпечних умов для відпочинку населення, зменшення кількості загиблих під час надзвичайних ситуацій та подій, що дозволить у повному обсязі виконати завдання, пов’язані з рятуванням людей та збереженням довкілля.

 

3. Організаційне забезпечення та напрями діяльності програми

 

З метою забезпечення реагування на надзвичайні ситуації різного характеру району на період з 2012 до 2015 року необхідно вжити  наступних  заходів:

 

 

3.1. Визначення рівнів ризику виникнення НС у районі, на підприємствах, в установах і організаціях району. Відпрацювання планів першочергових (невідкладних) запобіжних заходів і робіт, які необхідно виконати на об’єктах і територіях з ризиком виникнення НС. Визначення кількісного і якісного складу аварійно-рятувальних сил, переліку необхідного обладнання, машин і механізмів для проведення аварійно-рятувальних робіт у зонах можливих НС та ліквідації їх наслідків.

 

Державна пожежно-рятувальна частина № 20 Територіального Управління МНС України у Тернопільській області, районний відділ Управління Держтехногенбезпеки в області

 2012 - 2015 роки.

 

3.2. Визначення, оцінка та прогнозування ризиків виникнення НС на потенційно небезпечних об’єктах і територіях.

 

Державна пожежно-рятувальна частина № 20 Територіального Управління МНС України у Тернопільській області, районний відділ Управління Держтехногенбезпеки в області,  керівники потенційно небезпечних об’єктів

 2012- 2015 роки.

 

3.3. Нагляд і контроль за виконанням Планів першочергових (невідкладних) запобіжних заходів і робіт на об’єктах та територіях з ризиком виникнення НС.

 

Державна пожежно-рятувальна частина № 20 Територіального Управління МНС України у Тернопільській області, районний відділ Управління Держтехногенбезпеки в області, 

2012 – 2015 роки.

 

3.4. Контроль за проведенням паспортизації потенційно небезпечних об’єктів і територій щодо ризиків виникнення на них надзвичайних ситуацій, визначення на території  району, міста усіх потенційно небезпечних об’єктів, ділянок підтоплення, територій з екзогенно-геологічними процесами, об’єктів житлово-комунального господарства, інших галузей, які в першу чергу забезпечують життєдіяльність населення регіону та складання їх переліку.

 

Державна пожежно-рятувальна частина № 20 Територіального Управління МНС України у Тернопільській області, районний відділ Управління Держтехногенбезпеки в області, 

відділ з питань надзвичайних ситуацій райдержадміністрації,

Перше півріччя 2013 року.

 

3.5. Пропаганда безпеки життєдіяльності населення району, навчання громадян основам безпечної поведінки через засоби масової інформації, соціальну рекламу та проведення масових громадських заходів. Вирішити питання щодо виділення земельних ділянок для встановлення носіїв соціальної реклами.

 

Державна пожежно-рятувальна частина № 20 Територіального Управління МНС України у Тернопільській області, районний відділ Управління Держтехногенбезпеки в області,  відділ з питань надзвичайних ситуацій райдержадміністрації, сектор з питань внутрішньої політики, зв’язків з громадськими організаціями та засобами масової інформації апарату райдержадміністрації.

                                                              2012-2015 роки.

 

3.6. Встановити дієвий контроль за станом роботи щодо ідентифікації, декларування безпеки об’єктів підвищеної небезпеки.

 

Державна пожежно-рятувальна частина № 20 Територіального управління МНС України у Тернопільській області, районний відділ управління Держтехногенбезпеки в області,  райдержадміністрації

2012-2015 роки.

 

3.7.  Впровадити систематичне заслуховування на засіданнях комісії  з питань ТЕБ та НС керівників потенційно-небезпечних об’єктів та об’єктів підвищеної небезпеки щодо дотримання ними вимог законодавства у сфері цивільного захисту та техногенної безпеки, створення об’єктових матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій.

 

Районний відділ управління Держтехногенбезпеки в області.

2012-2015 роки.

 

3.8. Забезпечити пожежно-рятувальні підрозділи району спеціальним одягом та оснащенням для проведення аварійно-рятувальних робіт, а також створення належної матеріальної бази для забезпечення реагування на надзвичайні ситуації, пожежі тощо  (додаток 1).

 

Державна пожежно-рятувальна частина № 20 Територіального управління МНС України у Тернопільській області

2012-2015 роки.

 

3.9. Створення резерву пально-мастильних матеріалів для підрозділів МНС Підволочиського району на ліквідацію надзвичайних ситуацій, гасіння пожеж та проведення рятувальних робіт  (додаток 1).

 

Державна пожежно-рятувальна частина № 20 Територіального управління МНС України у Тернопільській області

2012-2015 роки.

 

3.10. Здійснювати контроль  за  щорічним  проведенням обов'язкового страхування цивільної відповідальності суб'єктів господарювання за шкоду, яка може бути заподіяна пожежами та аваріями.

 

Власники об’єктів підвищеної небезпеки, районний відділ управління Держтехногенбезпеки в області.

2012-2015 роки.

 

3.11. Обстеження та знешкодження вибухонебезпечних предметів на території району та забезпечення піротехнічної групи, паливо-мастильними матеріалами для виконання робіт за призначенням.

 

Державна пожежно-рятувальна частина № 20 Територіального управління МНС України у Тернопільській області

2012-2015 роки.

 

3.12. Організація та проведення огляд-конкурсів на кращу захисну споруду по цивільному захисту (цивільній обороні).

 

Відділ з питань надзвичайних ситуацій райдержадміністрації, Державна пожежно-рятувальна частина № 20 Територіального управління МНС України у Тернопільській області, районний відділ управління Держтехногенбезпеки в області

Щорічно.

 

3.13. Участь у проведенні обласного  огляду – конкурсу  на краще утримання пожежних депо та пожежної техніки серед підрозділів місцевої пожежної охорони області.

Державна пожежно-рятувальна частина № 20 Територіального управління МНС України у Тернопільській області, районний відділ управління Держтехногенбезпеки в області

Щорічно.

 

3.14. Забезпечення цілодобового безпечного проїзду транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування в осінньо-зимовий період.

 

Філія “Підволочиський райавтодор".

Щорічно.

 

3.15. Проведення аналізу стану протипожежного водопостачання міста, селища, сіл  району,  потенційно небезпечних об’єктів та здійснення комплексу заходів щодо забезпечення нормативних витрат води на пожежогасіння. Організувати заміну та ремонт наявних пожежних гідрантів. Забезпечити кожний населений пункт необхідним запасом води для цілей пожежогасіння, а також покажчиками встановленого взірця на пожежні гідранти, пожежні водоймища, водонапірні вежі.

Державна пожежно-рятувальна частина № 20 Територіального управління МНС України у Тернопільській області,  виконавчі комітети міської, селищної та сільських рад, керівники потенційно небезпечних об’єктів.

2012 – 2015 роки.

 

3.17. Вносити пропозиції до райдержадміністрації та районної ради і подавати розрахунки необхідності коштів для забезпечення виконання цієї Програми.

Державна пожежно-рятувальна частина № 20 Територіального управління МНС України у Тернопільській області, районний відділ управління Держтехногенбезпеки в області

2012 – 2015 роки.

 

 

 

 

4. Перелік заходів щодо забезпечення пожежно-рятувальних  підрозділів   району спеціальним одягом та оснащенням для проведення аварійно-рятувальних робіт, а також створення належної матеріальної бази для забезпечення реагування на надзвичайні ситуації, пожежі тощо, створення резерву пально-мастильних матеріалів.

 

4.1. Забезпечення пально–мастильними матеріалами.

 

4.2. Забезпечення спеціальним   одягом  та оснащення для проведення аварійно-рятувальних робіт.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Кошторис на забезпечення пожежно-рятувальних  підрозділів   району спеціальним одягом та оснащенням для проведення аварійно-рятувальних робіт, а також створення належної матеріальної бази для забезпечення реагування на надзвичайні ситуації, пожежі тощо, створення резерву пально-мастильних матеріалів до 2015 р.

 

 

 

№ пп

Найменування

Одиниця виміру

Норма накопичення

Ціна за одиницю (грн.)

Загальна сума

(тис. грн.)

Пально-мастильні матеріали

1.

Автобензин

л

8

9,4

75,2

2.

Дизельне паливо

л

4

9,5

38,0

ВСЬОГО

 

 

 

113,2

Забезпечення спеціальним   одягом  та оснащення для проведення аварійно-рятувальних робіт

6.

Костюми Л-1

к-т

10

1250

12,5

7.

Гідрокостюми

шт.

2

7000

14,0

8.

Бензопила

шт.

2

4580.00

9,16

13.

Індивідуальний дозиметр

шт.

3

1100

3,3

14.

Газоаналізатор

шт.

1

6000

6,0

15.

Пилосос з водяним фільтром для демеркуризації

шт.

1

4800

4,8

16

розбризкувач

шт.

1

180

0,18

17.

Аптечки АІ-2

шт.

10

240

2,4

ВСЬОГО

 

 

 

52,34

РАЗОМ ЗА ВСІ РОЗДІЛИ

 

 

 

165,54

 

 

 

 

Керуючий справами

виконавчого апарату районної ради                          М.М. Рубльовський       

 

 

 

 

Ашірова

 

Поліщук

 

 

ПІДВОЛОЧИСЬКА РАЙОННА РАДА

ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ШОСТЕ СКЛИКАННЯ

ЧОТИРНАДЦЯТА СЕСІЯ

 

 РІШЕННЯ

 

 

  від 11 жовтня 2012 р.                                                                               № 217

  смт Підволочиськ

 

           Про виконання районної програми підготовки

           кваліфікованих робітничих кадрів на 2008-  2012 роки,

           затвердженої рішенням районної ради

           від 14.03.2008 року №137

 

                      Заслухавши інформацію директора    Підволочиського  професійного ліцею  Мельника Валерія Петровича «Про виконання районної програми підготовки     кваліфікованих робітничих кадрів на 2008-  2012 роки»,   затвердженої рішенням районної ради     від 14.03.2008 року №137, керуючись п.16 ч.1 ст. 43 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”  та враховуючи рекомендації постійних комісій районної ради від 09.10. 2012 року, районна рада 

 
               ВИРІШИЛА:
 

            Інформацію директора  Підволочиського професійного ліцею Мельника Валерія Петровича «Про виконання районної програми підготовки     кваліфікованих робітничих кадрів на 2008-  2012 роки»,   затвердженої рішенням районної ради     від 14.03.2008 року №137, взяти до відома.

 
 
 

Голова районної ради                                                                                В.А.Городницький

 

 

ПІДВОЛОЧИСЬКА РАЙОННА РАДА

ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ШОСТЕ СКЛИКАННЯ

ЧОТИРНАДЦЯТА СЕСІЯ

 

 РІШЕННЯ

 

 

  від 11 жовтня 2012 р.                                                                               № 218

  смт Підволочиськ

 

           Про виконання районної програми розвитку

           професійної освіти до 2012 року,

           затвердженої рішенням районної ради

           від 18.05.2004 року №143

 

                      Заслухавши інформацію директора    Підволочиського  професійного ліцею  Мельника Валерія Петровича «Про виконання районної програми розвитку професійної освіти до 2012 року»,   затвердженої рішенням районної ради     від 18.05.2004 року №143, керуючись п.16 ч.1 ст. 43 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”  та враховуючи рекомендації постійних комісій районної ради від 09.10. 2012 року, районна рада 

 
               ВИРІШИЛА:
 

             Інформацію директора  Підволочиського професійного ліцею Мельника Валерія Петровича «Про виконання районної програми розвитку професійної освіти до 2012 року»,   затвердженої рішенням районної ради  від 18.05.2004 року №143, взяти до відома.

 
 
 

Голова районної ради                                                                                В.А.Городницький

 

 

 

 

ПІДВОЛОЧИСЬКА РАЙОННА РАДА

ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ШОСТЕ СКЛИКАННЯ

ЧОТИРНАДЦЯТА СЕСІЯ                      

 РІШЕННЯ

 

 

Від 11  жовтня 2012 р.                                                                                № 219

смт Підволочиськ

 

Про виконання районної програми запобігання

та лікування серцево-судинних і судинно-мозкових

захворювань на 2010-2012 роки, затвердженої

рішенням районної ради від 25.03.2010 року №289.

 

           

          Заслухавши інформацію начальника  відділу охорони     здоров’я  районної державної адміністрації  Герасій Жанни Валентинівни «Про виконання районної програми запобігання

та лікування серцево-судинних і судинно-мозкових захворювань на 2010-2012 роки», затвердженої рішенням районної ради від 25.03.2010 року №289,                                                                                             керуючись п.16 ч.1 ст. 43 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”   та враховуючи рекомендації постійних комісій районної ради від  09.10. 2012 року,  районна рада 

 
                                                     ВИРІШИЛА:
 

          Інформацію начальника  відділу охорони     здоров’я  районної державної адміністрації  Герасій Жанни Валентинівни «Про виконання районної програми запобігання та лікування серцево-судинних і судинно-мозкових захворювань на 2010-2012 роки», затвердженої рішенням районної ради від 25.03.2010 року №289,  взяти до відома.

 

 

 

 

 

Голова районної ради                                                                                В.А.Городницький

 

 

 

ПІДВОЛОЧИСЬКА РАЙОННА РАДА

ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ШОСТЕ СКЛИКАННЯ

ЧОТИРНАДЦЯТА СЕСІЯ

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

11 жовтня  2012 р.                                                                          № 220

смт Підволочиськ

 

Про затвердження технічної документації

про  нормативну грошову оцінку земельних ділянок,

що надаються в оренду ПП «Дари ланів»

для ведення товарного сільськогосподарського

виробництва на території Магдалівської сільської ради 

Підволочиського  району Тернопільської  області   

                                                

            Розглянувши  звернення Управління Держкомзему у Підволочиському районі Тернопільської області від 04.10.2012 року № 943/15/09 та технічну документацію про нормативну грошову оцінку земельних ділянок, що надаються в оренду ПП «Дари ланів» для ведення товарного сільськогосподарського виробництва на території Магдалівської сільської ради  Підволочиського  району Тернопільської  області, керуючись ст.23 Закону України „Про оцінку земель”, ст.10 Земельного кодексу України та п.21 ч.1 ст. 43  Закону України ”Про місцеве самоврядування в Україні“ та враховуючи рекомендації постійної комісії районної ради з питань агропромислового комплексу, земельних відносин та охорони довкілля від 09 жовтня 2012 року,  районна рада   

В И Р І Ш И Л А:

 

1. Затвердити технічну документацію про нормативну грошову оцінку земельних ділянок, що надаються в оренду ПП «Дари ланів»  для ведення товарного сільськогосподарського виробництва на території Магдалівської сільської ради  Підволочиського  району Тернопільської  області.

Земельні  ділянки віднесені до категорії земель сільськогосподарського призначення, загальною площею 2,3462 га., в тому числі діл №1 – 0,6182 га., діл №2 – 0,7578 га.,діл. №3 – 0,9702 га. 

Кадастрові  номери  земельних  ділянок:

6124684600:01:001:0760 – 0,6182 га.

6124684600:01:001:0761 –0,7578 га.

 6124684600:01:001:0762 – 0,9702 га.

Нормативна грошова оцінка земельних ділянок станом на 04.09.2012 року згідно  розрахунків оцінювача  становить 77352,22 грн. в тому числі діл №1 – 20381,51 грн.,        діл №2 – 24984,03 грн., діл. № 3 -31986,68грн. (додається).

2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань агропромислового комплексу, земельних відносин та охорони довкілля          (Чубатюк М.Г.).    

 

 
 

Голова районної ради                                                                                В.А.Городницький

 




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Анонси подій

Інформаційні послуги