Заліщицька районна державна адміністрація
48600, м.Заліщики, вул.С.Бандери, 15-Б
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

.
На головну / Центр надання адміністративних послуг / Інформаційні та технологічні картки / Управління праці та соціального захисту населення Заліщицької райдержадміністрації

Інформаційні картки


                                                      

ПОГОДЖЕНО

 

Голова Заліщицької районної

державної адміністрації

О.О.БАРЧУК

 

29 березня 2013 року

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

 

Начальник управління праці та соціального

захисту населення Заліщицької районної

державної адміністрації

 _________О.М.ЛУЧИК

29 березня 2013 року

 

 

Інформаційна картка адміністративної послуги

щодо  видачі довідок посвідчень особам,  які не мають права на пенсію та інвалідам

 

 

Управління праці та соціального захисту населення Заліщицької райдержадміністрації

Інформація про суб»єкт надання адміністративних послуг

1.

Місцезнаходження суб»єкта

Управління праці та соціального захисту населення Заліщицької райдержадміністрації

Адреса: 48600, м. Заліщики

вул. Грушевського,12, каб. №18

 

2.

Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги

Графік роботи:

понеділок - четвер -з 8.00 до 17.15 год

п’ятниця – з 8.00 до 16.00 год

Перерва: з 13.00 до 14.00 год

 

3.

Телефон, адреса електронної пошти  та веб-сайт суб»єкта надання адміністративних послуг

тел. 21544, факс. 21282

е. mail: zalishchyky@sobes-ter.gov.ua.  

4.

Закони  України

Закон України «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам»,

5.

Акти Кабінету  Міністрів України

-

6

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ  Мінпраці від 16.11.2007 р. № 612 «Про затвердження Порядку обліку, зберігання, оформлення та видачу посвідчень особам, які одержують державну соціальну допомогу, відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам»

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади / органів місцевого самоврядування

-

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

одержання посвідчення

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

-заява

-паспорт громадянина України

-довідка про присвоєння

ідентифікаційного номеру

-фотокартка 3х 4 (1 шт.)

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

подається особисто одержувачем

11.

Платність(безоплатність)надання  адміністративної послуги

Безоплатно

12.

Строк надання адміністративної послуги

3 днів

13.

Перелік підстав  для відмови  у наданні адміністративної послуги

відсутність паспорта або документа, що підтверджує особу, яка звернулась за

14

Результат надання адміністративної послуги

- безтерміново

 

15.

Способи отримання відповідей

Одержання особисто посвідчення

16.

Примітка

-

 

                                                      

ПОГОДЖЕНО

 

Голова Заліщицької районної

державної адміністрації

О.О.БАРЧУК

 

29 березня 2013 року

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Начальник управління праці та соціального

захисту населення Заліщицької районної

державної адміністрації

_________________О.М.ЛУЧИК

29 березня 2013 року

 

 

Інформаційна картка адміністративної послуги

щодо здійснення    оформлення безоплатного або пільгового забезпечення осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи та потерпілих дітей санаторно-курортними путівками чи путівками на відпочинок

 

Управління праці та соціального захисту населення Заліщицької райдержадміністрації

Інформація про суб»єкт надання адміністративних послуг

1.

Місцезнаходження суб»єкта

Управління праці та соціального захисту населення Заліщицької райдержадміністрації

Адреса: 48600, м. Заліщики

вул. Грушевського,12, каб. №18

 

2.

Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги

Графік роботи:

понеділок - четвер -з 8.00 до 17.15 год

п’ятниця – з 8.00 до 16.00 год

Перерва: з 13.00 до 14.00 год

 

3.

Телефон, адреса електронної пошти  та веб-сайт суб»єкта надання адміністративних послуг

тел. 22987, факс. 21282

е. mail: zalishchyky@sobes-ter.gov.ua.  

4.

Закони  України

Закон України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»

5.

Акти Кабінету  Міністрів України

-

 

6

Акти центральних органів виконавчої влади

Порядок організації оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади / органів місцевого самоврядування

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

одержання  путівки

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

заяву із зазначенням бажаної пори року заїзду;

виданому в установленому МОЗ порядку довідку для одержання путівки на санаторно-курортне лікування за формою 70/о;

копію посвідчення постраждалої особи разом із відповідними вкладками;

копію паспорта;

у раз подання заяви за місцем проживання, відмінним від місця реєстрації, особою додатково подається видана місцевим органом за місцем реєстрації довідка про те, що постраждала особа не перебуває на обліку для забезпечення в наступному році санаторно-курортною путівкою.

Для одержання санаторно-курортної путівки потерпілою дитиною:

заяву для одержання путівки такою дитиною у складі організованої групи чи разом з одним із батьків або особою, яка їх замінює, із зазначенням бажаної пори року заїзду;

виданому в установленому МОЗ порядку довідку для одержання путівки на санаторно-курортне лікування за формою 70/о;

копію посвідчення потерпілої дитини разом із відповідними вкладками (у разі наявності);

копію посвідчення постраждалої особи одного з батьків потерпілої дитини або особи, яка їх замінює, разом із відповідними вкладками (у разі наявності);

копію свідоцтва про народження або копію паспорта потерпілої дитини;

копію паспорта одного із батьків потерпілої дитини або особи, яка їх замінює;

 

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Подається особисто одержувачем або батьками дітей, які постраждали від Чорнобильської катастрофи

11.

Платність(безоплатність)надання  адміністративної послуги

Безоплатно

12.

Строк надання адміністративної послуги

протягом 1 дня, за умови пред’явлення всіх необхідних документів.

 

13.

Перелік підстав  для відмови  у наданні адміністративної послуги

відсутність права на одержання путівки

14

Результат надання адміністративної послуги

 Протягом  року під час  періоду оздоровлення

15.

Способи отримання відповідей

Одержання особисто  путівки або батьками дітей

16.

Примітка

-

 

                                                      

ПОГОДЖЕНО

 

Голова Заліщицької районної

Державної адміністрації

О.О.БАРЧУК

 

29 березня 2013 року

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

 

Начальник управління праці та соціального

захисту населення Заліщицької районної

державної адміністрації

_________О.М.ЛУЧИК

29 березня 2013 року

 

 

Інформаційна картка адміністративної послуги

щодо здійснення оформлення

і видачі  технічних та інших  засобами реабілітації

Управління праці та соціального захисту населення Заліщицької райдержадміністрації

Інформація про суб»єкт надання адміністративних послуг

1.

Місцезнаходження суб»єкта

Управління праці та соціального захисту населення Заліщицької райдержадміністрації

Адреса: 48600, м. Заліщики

вул. Грушевського,12, каб. №18

 

2.

Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги

Графік роботи:

понеділок - четвер -з 8.00 до 17.15 год

п’ятниця – з 8.00 до 16.00 год

Перерва: з 13.00 до 14.00 год

 

3.

Телефон, адреса електронної пошти  та веб-сайт суб»єкта надання адміністративних послуг

тел. 21544, факс. 21282

е. mail: zalishchyky@sobes-ter.gov.ua.  

4.

Закони  України

Закони України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні», «Про охорону дитинства», «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», «Про статус ветеранів військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ і деяких інших осіб та їх соціальний захист», «Про реабілітацію інвалідів в Україні», «Про загальну середню освіту»,  «Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні»

 

5.

Акти Кабінету  Міністрів України

Порядок забезпечення  технічними та іншими засобами реабілітації інвалідів, дітей-інвалідів та інших окремих категорій населення затвердженого постановою Кабінету Мінстрів України від 5 квітня  2012 року № 321

6

Акти центральних органів виконавчої влади

-

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади / органів місцевого самоврядування

-

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Визнання інвалідами на підставі довідки МСЕК та ЛКК для неповнолітніх.

 

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Разом із заявою про взяття на облік предявляються такі документи інваліда, дитин-інваліда, іншої особи:

паспорт або свідоцтво про народження (для дітей віком до 16 років);

висновок МСЕК про встановлення інвалідності для інвалідів (для дітей-інвалідів – висновок ЛКК) у разі, коли особа вперше звертається до місцевих органів праці та соціального захисту населення або змінюється група  і причина інвалідності;

індивідуальна програма ( для інваліда та дитини-інваліда) або висновок ЛКК (для інших осіб, інвалідів, група інвалідності яких установлена до 1 січня 2007 року як безстрокова або строк дії якої не закінчився), містить показання для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації;

посвідчення про взяття на облік (для бездомних осіб);

копія документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків;

довідка про реєстрацію місця проживання для дітей, у тому числі дітей-інвалідів, віком до 16 років, та осіб, паспорти яких не містять відомостей про реєстрацію місця проживання (крім бездомних осіб) ;

посвідчення,  яке підтвердує право особи на пільги (для ветеранів військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ і ветеранів державної пожежної охорони. 

 

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Подається особисто одержувачем

11.

Платність(безоплатність)надання  адміністративної послуги

Безоплатно

12.

Строк надання адміністративної послуги

протягом 1 дня, за умови пред’явлення всіх необхідних документів.

 

13.

Перелік підстав  для відмови  у наданні адміністративної послуги

відсутність права на одержання засобів реабілітації

14

Результат надання адміністративної послуги

- безтерміново

 

15.

Способи отримання відповідей

Одержання особисто  направлення

16.

Примітка

-

 

                                                      

ПОГОДЖЕНО

 

Голова Заліщицької районної

державної адміністрації

О.О.БАРЧУК

 

29 березня 2013 року

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

 

Начальник управління праці та соціального

захисту населення Заліщицької районної

державної адміністрації

 _________О.М.ЛУЧИК

29 березня 2013 року

 

 

Інформаційна картка адміністративної послуги

щодо  видачі довідок особам, які 

отримують (не отримують)  державну соціальну допомогу

 

 

Управління праці та соціального захисту населення Заліщицької райдержадміністрації

Інформація про суб»єкт надання адміністративних послуг

1.

Місцезнаходження суб»єкта

Управління праці та соціального захисту населення Заліщицької райдержадміністрації

Адреса: 48600, м. Заліщики

вул. Грушевського,12, каб. №18

 

2.

Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги

Графік роботи:

понеділок - четвер -з 8.00 до 17.15 год

п’ятниця – з 8.00 до 16.00 год

Перерва: з 13.00 до 14.00 год

 

3.

Телефон, адреса електронної пошти  та веб-сайт суб»єкта надання адміністративних послуг

тел. 21544, факс. 21282

е. mail: zalishchyky@sobes-ter.gov.ua.  

4.

Закони  України

Закон України «Про державну соціальну допомогу сімям з дітьми»

 

5.

Акти Кабінету  Міністрів України

-

6

Акти центральних органів виконавчої влади

-

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади / органів місцевого самоврядування

-

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

одержання довідки

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

- паспорт громадянина України або інший документ, який підтверджує особу

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

подається особисто одержувачем

11.

Платність(безоплатність)надання  адміністративної послуги

Безоплатно

12.

Строк надання адміністративної послуги

3 днів

13.

Перелік підстав  для відмови  у наданні адміністративної послуги

відсутність паспорта або документа, що підтверджує особу, яка звернулась за довідок про доходи

14

Результат надання адміністративної послуги

- безтерміново

 

15.

Способи отримання відповідей

Одержання довідки

16.

Примітка

-

 

                                                      

ПОГОДЖЕНО

 

Голова Заліщицької районної

державної адміністрації

О.О.БАРЧУК

 

29 березня 2013 року

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

 

Начальник управління праці та соціального

захисту населення Заліщицької районної

державної адміністрації

___________О.М.ЛУЧИК

29 березня 2013 року

 

 

Інформаційна картка адміністративної послуги

щодо здійснення  оформлення

клопотання щодо забезпечення інвалідів автомобілями

Управління праці та соціального захисту населення Заліщицької райдержадміністрації

Інформація про суб»єкт надання адміністративних послуг

1.

Місцезнаходження суб»єкта

Управління праці та соціального захисту населення Заліщицької райдержадміністрації

Адреса: 48600, м. Заліщики

вул. Грушевського,12, каб. №18

 

2.

Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги

Графік роботи:

понеділок - четвер -з 8.00 до 17.15 год

п’ятниця – з 8.00 до 16.00 год

Перерва: з 13.00 до 14.00 год

 

3.

Телефон, адреса електронної пошти  та веб-сайт суб»єкта надання адміністративних послуг

тел. 21944, факс. 21282

е. mail: zalishchyky@sobes-ter.gov.ua.  

4.

Закони  України

-

5.

Акти Кабінету  Міністрів України

Порядок забезпечення інвалідів автомобілями, затвердженого  постановою  Кабінету міністрів України від 19 липня 2006 року № 999.

 

6

Акти центральних органів виконавчої влади

-

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади / органів місцевого самоврядування

-

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

одержання автомобіля

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

- копія довідки МСЕК про групу та причини інвалідності, а для дітей – інвалідів – копія медичного висновку;

- копія паспорта або свідоцтва  про народження ( для дитини- інваліда);

- копія про присвоєння індентифікаційного номера інваліду та члена сім»ї, якому передається право керування автомобілем;

- довідка про реєстрацію місця проживання інваліда та члена сімї, якому передається право керування автомобілем;

- копія песійногот посвідчення, або посвідчення отримувача державної соціальної допомоги;

-  для інваліда I, II та ІІІ груп, з числа  учасниківв ліквідації наслідків аварії на Чорнобільській АЕС та потерпілих від Чорнобильської катастрофи, що яких встановлено причинний зв’язок інвалідності з Чорнобильською катастрофою, а також громадян, які брали участь у ліквідації інштх ядерних аварій та випробувань, у військових навчаннях із застосуванням ядерної  зброї ( категорія 1)                       – копія   посвідчення  про належність до категорії І осіб, та медичну довідку  визначеного органами охорони здоров’я зразка, щодо спроможності інваліда керувати автомобілем;

- для інвалідів загального захворювання або захворювання, отриманого під час проходження військової служби - довідка  військомату, що підтверджує   таку участь або посвідчення інваліда війни;

-  для інвалідів унаслідок трудвого каліцтва – копія акта про нещасний випадок  на виробництві або акта розслідування професійного  захворювання.

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Подається особисто одержувачем

11.

Платність(безоплатність)надання  адміністративної послуги

Безоплатно

12.

Строк надання адміністративної послуги

протягом 1 дня, за умови пред’явлення всіх необхідних документів.

 

13.

Перелік підстав  для відмови  у наданні адміністративної послуги

відсутність права на одержання засобів реабілітації

14

Результат надання адміністративної послуги

- безтерміново

 

15.

Способи отримання відповідей

Одержання особисто  направлення

16.

Примітка

-

 

                                                      

ПОГОДЖЕНО

 

Голова Заліщицької районної

державної адміністрації

О.О.БАРЧУК

 

29 березня 2013 року

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

 

Начальник управління праці та соціального

захисту населення Заліщицької районної

державної адміністрації

__________________О.М.ЛУЧИК

29 березня 2013 року

 

 

Інформаційна картка адміністративної послуги

щодо здійснення    оформлення

і видачі путівок на санаторно-курортне лікування

Управління праці та соціального захисту населення Заліщицької райдержадміністрації

Інформація про суб»єкт надання адміністративних послуг

1.

Місцезнаходження суб»єкта

Управління праці та соціального захисту населення Заліщицької райдержадміністрації

Адреса: 48600, м. Заліщики

вул. Грушевського,12, каб. №18

 

2.

Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги

Графік роботи:

понеділок - четвер -з 8.00 до 17.15 год

п’ятниця – з 8.00 до 16.00 год

Перерва: з 13.00 до 14.00 год

 

3.

Телефон, адреса електронної пошти  та веб-сайт суб»єкта надання адміністративних послуг

тел. 21944, факс. 21282

е. mail: zalishchyky@sobes-ter.gov.ua.  

4.

Закони  України

Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», особи , зазначені в абзацах другому, третьому, четвертому і п’ятому частини першої статті 6 Закону України «Про жертви нацистських переслідувань».

 

5.

Акти Кабінету  Міністрів України

-

 

6

Акти центральних органів виконавчої влади

-

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади / органів місцевого самоврядування

-

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

одержання  путівки

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

-   заява про взяття на облік

- медична довідка лікувальної установи за формою №070

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Подається особисто одержувачем

11.

Платність(безоплатність)надання  адміністративної послуги

Безоплатно

12.

Строк надання адміністративної послуги

протягом 1 дня, за умови пред’явлення всіх необхідних документів.

 

13.

Перелік підстав  для відмови  у наданні адміністративної послуги

відсутність права на одержання путівки

14

Результат надання адміністративної послуги

 Протягом  року

15.

Способи отримання відповідей

Одержання особисто  путівки

16.

Примітка

-

 

                                                      

ПОГОДЖЕНО

 

Голова Заліщицької районної

Державної адміністрації

О.О.БАРЧУК

 

«_____»__________2013

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

 

Начальник управління праці та соціального

захисту населення Заліщицької районної

державної адміністрації

_________О.М.ЛУЧИК

29 березня 2013 року

 

 

Інформаційна картка адміністративної послуги

щодо здійснення оформлення

і видачі направлення на забезпечення засобами реабілітації

Управління праці та соціального захисту населення Заліщицької райдержадміністрації

Інформація про суб»єкт надання адміністративних послуг

1.

Місцезнаходження суб»єкта

Управління праці та соціального захисту населення Заліщицької райдержадміністрації

Адреса: 48600, м. Заліщики

вул. Грушевського,12, каб. №18

 

2.

Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги

Графік роботи:

понеділок - четвер -з 8.00 до 17.15 год

п’ятниця – з 8.00 до 16.00 год

Перерва: з 13.00 до 14.00 год

 

3.

Телефон, адреса електронної пошти  та веб-сайт суб»єкта надання адміністративних послуг

тел. 21944, факс. 21282

е. mail: zalishchyky@sobes-ter.gov.ua.  

4.

Закони  України

Закони України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні», «Про охорону дитинства», «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», «Про статус ветеранів військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ і деяких інших осіб та їх соціальний захист», «Про реабілітацію інвалідів в Україні», «Про загальну середню освіту»,  «Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні»

 

5.

Акти Кабінету  Міністрів України

Порядок забезпечення  технічними та іншими засобами реабілітації інвалідів, дітей-інвалідів та інших окремих категорій населення затвердженого постановою Кабінету Мінстрів України від 5 квітня  2012 року № 321

6

Акти центральних органів виконавчої влади

-

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади / органів місцевого самоврядування

-

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Одержання автомобіля

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Разом із заявою про взяття на облік предявляються такі документи інваліда, дитин-інваліда, іншої особи:

паспорт або свідоцтво про народження (для дітей віком до 16 років);

висновок МСЕК про встановлення інвалідності для інвалідів (для дітей-інвалідів – висновок ЛКК) у разі, коли особа вперше звертається до місцевих органів праці та соціального захисту населення або змінюється група  і причина інвалідності;

індивідуальна програма ( для інваліда та дитини-інваліда) або висновок ЛКК (для інших осіб, інвалідів, група інвалідності яких установлена до 1 січня 2007 року як безстрокова або строк дії якої не закінчився), містить показання для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації;

посвідчення про взяття на облік (для бездомних осіб);

копія документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків;

довідка про реєстрацію місця проживання для дітей, у тому числі дітей-інвалідів, віком до 16 років, та осіб, паспорти яких не містять відомостей про реєстрацію місця проживання (крім бездомних осіб) ;

посвідчення,  яке підтвердує право особи на пільги (для ветеранів військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ і ветеранів державної пожежної охорони. 

 

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Подається особисто одержувачем

11.

Платність(безоплатність)надання  адміністративної послуги

Безоплатно

12.

Строк надання адміністративної послуги

протягом 1 дня, за умови пред’явлення всіх необхідних документів.

 

13.

Перелік підстав  для відмови  у наданні адміністративної послуги

відсутність права на одержання засобів реабілітації

14

Результат надання адміністративної послуги

- безтерміново

 

15.

Способи отримання відповідей

Одержання особисто  направлення

16.

Примітка

-

 

                                                      

ПОГОДЖЕНО

 

Голова Заліщицької районної

Державної адміністрації

О.О.БАРЧУК

29 березня 2013 року

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

 

Начальник управління праці та соціального

захисту населення Заліщицької районної

державної адміністрації

 _________О.М.ЛУЧИК

29 березня 2013 року

 

 

Інформаційна картка адміністративної послуги

щодо здійснення оформлення

і видачі посвідчень інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам

 

Управління праці та соціального захисту населення Заліщицької райдержадміністрації

Інформація про суб»єкт надання адміністративних послуг

1.

Місцезнаходження суб»єкта

Управління праці та соціального захисту населення Заліщицької райдержадміністрації

Адреса: 48600, м. Заліщики

вул. Грушевського,12, каб. №18

 

2.

Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги

Графік роботи:

понеділок - четвер -з 8.00 до 17.15 год

п’ятниця – з 8.00 до 16.00 год

Перерва: з 13.00 до 14.00 год

 

3.

Телефон, адреса електронної пошти  та веб-сайт суб»єкта надання адміністративних послуг

тел. 21544, факс. 21282

е. mail: zalishchyky@sobes-ter.gov.ua.  

4.

Закони  України

Закон України «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам», Закон України «Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам»

 

5.

Акти Кабінету  Міністрів України

Наказ  Мінпраці від 16.11.2007 р. № 612 «Про затвердження Порядку обліку, зберігання, оформлення та видачу посвідчень особам, які одержують державну соціальну допомогу, відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам»

6

Акти центральних органів виконавчої влади

-

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади / органів місцевого самоврядування

-

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Визнання інвалідами на підставі довідки МСЕК та ЛКК для неповнолітніх.

 

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

-заява

-паспорт громадянина України

-довідка про присвоєння

 ідентифікаційного номеру

-пенсійне посвідчення

-фотокартка 3х 4 (1 шт.)

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Подається особисто одержувачем

11.

Платність(безоплатність)надання  адміністративної послуги

Безоплатно

12.

Строк надання адміністративної послуги

10 днів після надання повного пакету документів

13.

Перелік підстав  для відмови  у наданні адміністративної послуги

відсутність права на отримання статусу згідно законодавства

14

Результат надання адміністративної послуги

- безтерміново

 

15.

Способи отримання відповідей

Одержання посвідчення особисто

16.

Примітка

-

 

                                                      

ПОГОДЖЕНО

 

Голова Заліщицької районної

державної адміністрації

О.О.БАРЧУК

 

29 березня 2013 року

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

 

Начальник управління праці та соціального

захисту населення Заліщицької районної

державної адміністрації

_________О.М.ЛУЧИК

29 березня 2013 року

 

 

Інформаційна картка адміністративної послуги

щодо здійснення оформлення повідомної

реєстрації колективних договорів

Управління праці та соціального захисту населення Заліщицької райдержадміністрації

Інформація про суб»єкт надання адміністративних послуг

1.

Місцезнаходження суб»єкта

Управління праці та соціального захисту населення Заліщицької райдержадміністрації

Адреса: 48600, м. Заліщики

вул. Грушевського,12, каб. №18

 

2.

Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги

Графік роботи:

понеділок - четвер -з 8.00 до 17.15 год

п’ятниця – з 8.00 до 16.00 год

Перерва: з 13.00 до 14.00 год

 

3.

Телефон, адреса електронної пошти  та веб-сайт суб»єкта надання адміністративних послуг

тел. 22067, факс. 21282

е. mail: zalishchyky@sobes-ter.gov.ua.  

4.

Закони  України

Закон України «Про колективні договори»

 

5.

Акти Кабінету  Міністрів України

Постанова КМУ від 05.04.1994 р. № 225 «Про порядок повідомної реєстрації галузевих і регіональних угод, колективних договорів»)

6

Акти центральних органів виконавчої влади

-

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади / органів місцевого самоврядування

-

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Постанова КМУ від 05.04.1994 р. № 225 «Про порядок повідомної реєстрації галузевих і регіональних угод, колективних договорів»)

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Колективний договір в трьох примірниках (перший, другий і копія), додатки, протокол розбіжностей (якщо є), інформація про склад повноважень представників сторін, які брали участь у колективних переговорах (п. п. 2, 4 постанови КМУ від 05.04.1994 р. № 225 «Про порядок повідомної реєстрації галузевих і регіональних угод, колективних договорів»),  протокол або виписка з протоколу  проведення зборів по укладанню колективного договору та відношення на повідомну реєстрації колективного договору (угоди).

 

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Подається особисто одержувачем або надсилається рекомендаційним листом

11.

Платність(безоплатність)надання  адміністративної послуги

Безоплатно

12.

Строк надання адміністративної послуги

Протягом 2 –х  тижнів

13.

Перелік підстав  для відмови  у наданні адміністративної послуги

ст. 16 КЗпП України, ст. 5 ЗУ «Про колективні договори і угоди», п. 6 постанови КМУ від 05.04.1994 р. № 225 «Про порядок повідомлення реєстрації галузевих і регіональних угод, колективних договорів»

14

Результат надання адміністративної послуги

Два примірники колективного договору (угоди)  з написом про повідомну реєстрацію.

 

 

 

15.

Способи отримання відповідей

Напис про повідомну реєстрацію або відмова про повідомну реєстрацію.

 

 

16.

Примітка

-

 

                                                       

ПОГОДЖЕНО

 

Голова Заліщицької районної

державної адміністрації

О.О.БАРЧУК

 

29 березня 2013 року

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

 

Начальник управління праці та соціального

захисту населення Заліщицької районної

державної адміністрації

 _________О.М.ЛУЧИК

29 березня 2013 року

 

 

Інформаційна картка адміністративної послуги

адміністративної послуги щодо здійснення

оформлення і видачі посвідчень ветеранам, учасників і

 інвалідів війни та ветеранів  праці

 

Управління праці та соціального захисту населення Заліщицької райдержадміністрації

Інформація про суб»єкт надання адміністративних послуг

1.

Місцезнаходження суб»єкта

Управління праці та соціального захисту населення Заліщицької райдержадміністрації

Адреса: 48600, м. Заліщики

              вул. Грушевського,12, каб. №18

Телефон: 2-19-44

2.

Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги

Графік роботи:

           понеділок - четвер -з 8.00 до 17.15 год

           п’ятниця – з 8.00 до 16.00 год

Перерва: з 13.00 до 14.00 год

 

3.

Телефон, адреса електронної пошти  та веб-сайт суб»єкта надання адміністративних послуг

тел. 21944, факс. 21282

е. mail: zalishchyky@sobes-ter.gov.ua ).  

4.

Закони  України

Закон України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»

 

5.

Акти Кабінету  Міністрів України

Постанова КМУ від 12.05.1994р. №302 «Про порядок видачі посвідчень і нагрудних знаків ветеранів війни»

6

Акти центральних органів виконавчої влади

-

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади / органів місцевого самоврядування

-

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Одержання посвідчення

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

учасникам бойових дій: “Удостоверение участника войны”, “Свидетельство о праве на льготы”, “Удостоверение” (за наявності штампа “Україна. Учасник бойових дій"), довідки, видані органами Міноборони, МВС, Держспецзв’язку, МНС, СБ, Служби зовнішньої розвідки, Управління державної охорони, МЗС;

інвалідам війни: “Удостоверение инвалида Отечественной войны”, “Удостоверение инвалида о праве на льготы”, для малолітніх в’язнів — “Удостоверение” і довідка медико-соціальної експертної комісії про встановлення інвалідності, довідки, видані органами Міноборони, МВС, МНС, СБ, Служби зовнішньої розвідки, Управління державної охорони, Мінпраці;

учасникам війни: “Удостоверение” за наявності штампа “Україна. Учасник війни”, “Удостоверение о праве на льготы”, “Пенсійне посвідчення” (за наявності штампа або запису “Україна. Учасник війни"), довідки, видані органами Міноборони, МВС, МНС, СБ, Служби зовнішньої розвідки, Управління державної охорони, Мінпраці;

особам, на яких поширюється чинність Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»: “Пенсійне посвідчення” (за наявності штампа або запису “Україна. Сім’я загиблого” або “Україна. Дружина (чоловік) померлого інваліда (учасника) Вітчизняної війни"), довідки, видані органами Міноборони, МВС, Держспецзв’язку, МНС, СБ, Служби зовнішньої розвідки, Управління державної охорони, Мінпраці;

особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною: документи, що підтверджують присвоєння звання Героя Радянського Союзу, Героя Соціалістичної Праці, нагородження орденами Слави трьох ступенів та засвідчують особу нагородженого.

В разі видачі посвідчення законному представнику (опікуну) пред’являється паспорт цієї особи та надаються оригінали документів, що підтверджують представництво (нотаріально посвідчена довіреність, рішення про призначення опікуном та ін.).

                Відповідно до Положення про порядок видачі посвідчення і нагрудного знака «Ветеран праці», затвердженого постановою Кабінету Мінстрів України від 29 липня  1994 року № 521 адмінстративна послуга надається за умови пред'явлення паспорта, пенсійного посвідчення та надання однієї фотографії (розмір 3 х 4).

В разі видачі посвідчення законному представнику (опікуну) пред’являється паспорт цієї особи та надаються оригінали документів, що підтверджують представництво (нотаріально посвідчена довіреність, рішення про призначення опікуном та ін.).

 

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання

на підставі заяви та наданих документів

11.

Платність(безоплатність)надання  адміністративної послуги

Безоплатно

12.

Строк надання адміністративної послуги

безтерміново

13.

Перелік підстав  для відмови  у наданні адміністративної послуги

Відсутність  повного пакета документів

14

Результат надання адміністративної послуги

безтерміново

15.

Способи отримання відповідей

Особисте одержання посвідчення

16.

Примітка

 

 

 




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Земельні ділянки для

учасників АТО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Анонси подій

Інформаційні послуги

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Актуальна тема