Заліщицька районна державна адміністрація
48600, м.Заліщики, вул.С.Бандери, 15-Б
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

.
На головну / Звернення громадян

Про результати розгляду звернень громадян, що надійшли до Заліщицької райдержадміністрації у першому півріччі 2016 році


ДОВІДКА

про результати  розгляду  звернень громадян, що надійшли

 до Заліщицької райдержадміністрації у 1 кварталі 2017 року

 

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України стосовно роботи із зверненнями громадян, з метою вирішення важливих проблем окремої людини і суспільства   в   цілому районною  державною адміністрацією протягом І кварталу 2017 року проводилася робота щодо кваліфікованого, неупередженого та всебічного розгляду питань, які порушувалися мешканцями району.

Усього протягом звітного періоду до районної державної адміністрації надійшло 209 звернень, що на 34 звернення (71,6%) більше, ніж за відповідний період минулого року, з них 17 надійшло поштою.

Значну частину становлять звернення від пенсіонерів, учасників та інвалідів війни, багатодітних сімей, (30 % із загальної кількості). В основному такі звернення стосувались питань соціального захисту, надання матеріальної допомоги та земельних питань. Найбільше таких звернень  надійшло від громадян сіл Блищанка, Городок, Дорогичівка, Іване-Золоте, Нирків, Колодрібка, Лисичники, Печорна, Свершківці, Шутроминці,  Щитівці, смт.Товсте та м.Заліщики.

            Так, у звітному періоді головою райдержадміністрації розглянуто письмові звернення 5 інвалідів І-ї групи  (виділено матеріальну допомогу на лікування в сумі  500 грн.), 2 інвалідам ІІ-ї групи (виділено матеріальну допомогу в сумі 400 грн. та надано роз’яснення згідно норм чинного законодавства), 3 багатодітним матерям (надано роз’яснення та виділено матеріальну допомогу).

            Протягом 1 кварталу 2017 року до вищестоящих органів влади надійшло 22 звернення, що на  63 звернення менше, ніж за відповідний період 2016 року, а саме: до Кабінету Міністрів України – 1, до обласної державної адміністрації – 3 (5) та на урядову «гарячу» лінію – 18 (78). Найбільшу  кількість звернень направили жителі сіл Винятинці Дорогичівка, Іване-Золоте, Колодрібка, Садки, Синьків, Поділля, смт Товсте та міста Заліщики.                   

За звітний період одержано 4 колективних звернень, що на 4 звернення менше, ніж за відповідний період минулого року.

Що стосується повторних звернень, то за підсумками 1 кварталу 2017 року спостерігається тенденція до зменшення їх частки в загальній кількості  0,26 відсотка (0,38% у 1 кварталі 2016 року). Повторні звернення розглядаються комісійно і заявникам надаються повні та обґрунтовані відповіді.

Так, наприклад, на ім’я голови райдержадміністрації повторно поступила колективна заява від  жителів села Дорогичівка щодо повернення їм земельного паю колишнім сільським головою. Незважаючи на неодноразовий, як правило комісійний, розгляд звернень, в тому числі із виїздом на місце, залученням до розгляду представників інших органів державної влади заявники і надалі продовжують звертатися до органів державної влади всіх рівнів, хоча питання потребує судового вирішення.

Всі звернення, що надходять до райдержадміністрації, розглядаються її керівництвом з подальшим наданням відповідних доручень виконавцям. Авторам звернень надаються вичерпні письмові роз’яснення щодо результатів розгляду звернень.

З проханням про надання матеріальної допомоги на лікування та покращення матеріально-побутових умов до райдержадміністрації за І період 2017 року звернулася 71 особа. Дані звернення розглянуті  на   засіданні  комісії   по   наданню   матеріальної допомоги громадянам району. Заявникам надано допомогу на суму 27 тис. 150 гривень та учасникам антитерористичної операції на сході України (18 осіб) на суму 10 тис. 600 гривень. Найбільше таких звернень надійшло від жителів сіл Бедриківці, Буряківка, Ворвулинці, Городок, Дорогичівка, Дуплиська, Зелений Гай, Дорогичівка, Іване-Золоте, Касперівці, Нирків, Поділля, Слобідка,  Солоне, Шутроминці, селища Товстого та міста Заліщики.

Однією з форм отримання від мешканців району оперативної інформації з питань, які їх хвилюють, є проведення виїзних прийомів громадян. Виїзний прийом дає можливість безпосередньо в сільській чи селищній раді вирішити наболілі питання, не витрачаючи час і кошти на поїздку до районного центру, а керівництву райдержадміністрації – вивчити ситуацію в селах і селищі, ознайомитися зі станом благоустрою населених пунктів, із роботою органів місцевого самоврядування, функціонування об’єктів місцевої інфраструктури, умовами проживання малозабезпечених верств населення та інформувати населення про проведену роботу владою. За I квартал 2017 року проведено 32 особистих та 5 виїзних прийомів, на яких прийнято 51 громадян (відповідно - 38 та 13). За період минулого року відповідно 29 (33) та  6 (10).

Протягом звітного періоду 2017 року проведено 9 «гарячих» телефонних ліній з керівництвом райдержадміністрації згідно графіка, затвердженого розпорядження голови райдержадміністрації від 20 грудня 2016 року № 579-од. Такою можливістю - безпосередньо поспілкуватися із керівництвом району, поставити їм конкретні питання та одержати обґрунтовані відповіді скорис-талися  21 громадянин, а за відповідний період минулого року 24 громадян.  

Також, графіки роботи «гарячої» телефонної лінії, прийому громадян керівництвом райдержадміністрації та телефон  довіри, який працює в районній державній адміністрації за номером телефону 2 12 78 висвітлено на сайті райдержадміністрації www.oda.te.gov.ua/zalishchytska. Громадяни можуть звертатися на електронну адресу райдержадміністрації zaldnister@ukr.net.

Продовжує працювати постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян. За поточний період проведено 3 засідання комісії на яких розглянуто 6 заяв. Також на комісії було заслухано звіти: керівника апарату райдерж- адміністрації, начальника управління соціального захисту населення райдерж-адміністрації та Бедриківського сільського голову про підсумки роботи по розгляду звернень громадян, що надійшли у 2016  році.

Протягом І кварталу поточного року питання щодо підсумків роботи із зверненнями громадян розглядалося на засіданні колегії при голові районної державної адміністрації (25.01.2017 року) та оприлюднено в районній газеті «Колос». Також дане питання в березні місяці 2017 року було розглянуто на нараді-семінарі з головами міськсільвиконкомів. Аналіз роботи із зверненнями громадян за І півріччя поточного року заплановано розглянути на засіданні колегії в липні 2017 року.

Узагальнені відомості про організацію роботи із зверненнями громадян та вирішення порушених питань, щоквартально оприлюднюються у засобах масової інформації та висвітлюються на веб-сайті районної державної адміністрації.

 

 

 

   Результати розгляду звернень громадян, що надійшли до Заліщицької

райдержадміністрації у 2016 році

 

Протягом 2016 року структурні підрозділи Заліщицької районної державної адміністрації, виконкоми рад району працювали над вдосконаленням роботи із зверненнями громадян відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України  від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» з метою забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення,  подальшого покращення та всебічного розгляду питань, які порушуються громадянами перед органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.

У 2016 році питання організації роботи із зверненнями громадян тричі розглядалось на засіданнях колегії районної державної адміністрації, зокрема: 26 січня, 18  липня та 23 листопада 2016 року – звіт начальника управління соціального захисту населення  райдержадміністрації. За підсумками розгляду видано відповідні розпорядження голови райдержадміністрації.

До районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування Заліщицького  району   протягом 2016 року надійшло 5608 звернень, що на 1231 звернення (22%) більше, ніж за відповідний період минулого року, в тому числі, до райдержадміністрації – 657 (11,5%); районної ради – 138 (2,4%); міської ради – 1002 (18,0%); селищної ради – 288 (5,1%); сільських рад – 3523 (62,5%).

Протягом 2016 року до райдержадміністрації поступило 657 звернень. Із даної кількості на особистому прийомі в голови райдержадміністрації та заступників голови райдержадміністрації побувало 210 громадян. У порівнянні з 2015 роком загальна кількість звернень до районної державної адміністрації збільшилась на 35.

Слід зазначити, що у районі є ряд проблемних питань, що породжують велику кількість звернень громадян, в тому числі через вищестоящі органи влади, повне вирішення яких не завжди можливе на районному рівні. В більшості випадків спори, з приводу яких звертаються громадяни можливо вирішити лише в судовому порядку, про що їм надається роз’яснення.

До вищестоящих органів влади надійшло 177 звернень, що на 27 звернень більше, ніж за відповідний період 2015 року, зокрема до Адміністрації Президента України – 2; - облдержадміністрація – 17;  урядової «гарячої» лінії – 158.

Протягом року найбільшу кількість звернень до вищестоящих органів влади направили жителі сіл Бедриківці, Дорогичівка, Дуплиська, Мишків,  Нирків, Садки, Торське, Солоне, Шипівці, Шутроминці, смт.Товсте та міста Заліщики.                   

У 2016 році одержано 98 колективних звернень (0,15% із загальної кількості), що на 13 звернень менше, ніж минулого року.

Значну частину становлять звернення від пенсіонерів, учасників та інвалідів війни, учасників АТО, членів малозабезпечених та багатодітних сімей,  (3,4 % до загальної кількості). В основному такі звернення стосувались питань соціального захисту, аграрної, житлової  політики та земельних відносин.

            Так, у звітному періоді головою райдержадміністрації розглянуто письмові звернення 15 інвалідів І-ї групи  (6 надано роз’яснення, 9 виділено матеріальну допомогу на лікування в сумі  500 грн.), 7 інвалідам ІІ-ї групи (виділено матеріальну допомогу в сумі 400 грн. та надано роз’яснення згідно норм чинного законодавства), 9 багатодітним матерям (надано роз’яснення та виділено матеріальну допомогу).

Заявниками району було піднято 5608 питань, що на 1231 питань більше, ніж за 2015 рік. Найбільше звернень з питань аграрної політики і земельних відносин – 2199;  соціального захисту – 1418; комунального господарства – 340; житлової політики – 120.

 

 Найбільше громадян району турбують питання соціального захисту. До районної державної адміністрації надійшло 263 таких звернень, або 4,0 відсотка до загальної кількості порушених питань. Такі звернення надійшли з м.Заліщики, смт Товсте, сіл Бедриківці, Буряківка, Ворвулинці, Дорогичівка, Дуплиська, Дзвиняч, Зозулинці, Солоне, Синьків, Садки, Мишків, Нирків, Колодрібка, Хмелева та Шипівці.

За 2016 рік з проханням про надання матеріальної допомоги на лікування та покращення житлово-побутових умов до райдержадміністрації звернулося     206  осіб.   Дані   звернення    розглянуті   на   засіданнях   комісії   по   наданню матеріальної допомоги громадянам району. У 2016 році відбулося 12 засідань, всі звернення вирішено позитивно. Найбільше таких звернень надійшло від жителів міста Заліщики, сіл Буряківка, Дорогичівка, Добрівляни, Зозулинці, Іване-Золоте Нирків, Касперівці, Солоне, Садки, Устечко Хмелева, селища Товстого та ін.

На особливому місці перебувають  звернення учасників АТО та членів їх сімей, які потребують першочергового та невідкладного вирішення. З початку 2016 року до Заліщицької районної державної адміністрації  надійшло 85 звернень від учасників АТО, членів їх сімей та громадян, які вступили на військову службу за контрактом (всі заяви вирішено позитивно).    

З питань аграрної політики і земельних відносин до райдержадміністрації надійшло 291 звернення. Серед авторів звернень цієї тематики переважають жителі сіл Бедриківці, Блищанка, Дунів, Дорогичівка, Дуплиська, Литячі, Дзвиняч, Касперівці, Колодрібка, Солоне, Садки, Устечко, Хмелева, Шипівці, Шутроминці, смт.Товсте та міста  Заліщики.

Число звернень з питань сім’ї, дітей, молоді у 2016 році становило  3,1 відсоток від загальної кількості (у 2015 році також 7,2%). Найбільше таких звернень надійшло з м.Заліщики, смт.Товсте, сіл Ворвулинці, Дзвиняч, Городок, Новосілка, Касперівці, Торське, Іване-Золоте, Лисівці,  Садки, Колодрібка, Шипівці та Шутроминці.

            Основною причиною повторних звернень, а за підсумками 2016 року спостерігається  тенденція  до  збільшення   їх   частки   в  загальній  кількості 3,6 відсотка (2,8% у 2015 році) є те, що заявники звертаються по питаннях, які входять до компетенції сільрад та повинні вирішуватись на місцях органами місцевого самоврядування.

            Незважаючи на неодноразовий, як правило комісійний, розгляд звернень, в тому числі із виїздом на місця, залученням до розгляду представників інших органів державної влади та розгляд даних звернень на постійно діючій комісії з питань розгляду звернень громадян  заявники продовжують і надалі звертатися до органів державної влади всіх рівнів, хоча питання потребує судового вирішення.

Так, наприклад 24 жовтня 2016 року на ім’я голови райдержадміністрації поступила заява від жительки с.Ворвулинці Заліщицького району Романюк Світлани Олександрівни щодо доцільності позбавлення батьківських прав її колишнього чоловіка відносно їх малолітньої дочки. Дане питання було розглянуто на комісії по опіці і піклуванню при райдержадміністрації на яку було запрошено обох батьків малолітньої дитини. Комісія детально вислухала обидві сторони створеного конфлікту та було запропоновано заявниці залишити без розгляду заяву про доцільність позбавлення батьківських прав її колишнього чоловіка і спробувати дійти спільної згоди. Гр.Романюк С.О. на рішення комісії дала згоду і від попередньо написаної заяви вона відмовилася.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 р. № 898 «Про взаємодію органів виконавчої влади та державної установи «Урядовий контактний центр» забезпечено оперативний та своєчасний розгляд питань, порушених у зверненнях громадян на урядову «гарячу» лінію. Протягом звітного періоду надійшло 66 таких звернень від жителів району. Вагому частину складають питання соціального захисту, а саме: призначення субсидії, врегулювання земельних відносин, комунального та житлового господарства тощо.

 

 Значна увага керівництва райдержадміністрації приділяється організації особистого прийому громадян. Розроблено графік і доведено до відома населення через районну газету «Колос», радіомовлення інформацію щодо організації прийому громадян керівниками райдержадміністрації, її структурних підрозділів.

Щомісячно проводяться «гарячі» телефонні лінії з керівництвом району та керівниками районних державних служб. За  2016 рік такою можливістю безпосередньо поспілкуватися із керівництвом району, поставити їм конкретні питання та одержати обґрунтовані відповіді скористалися  66 громадян.

 Також, графіки роботи «гарячої» телефонної лінії, прийому громадян керівництвом райдержадміністрації та телефон  довіри, який працює в районній державній адміністрації за номером телефону 2 12 78 висвітлено на сайті райдержадміністрації www.oda.te.gov.ua/zalishchytska. Громадяни можуть звертатися на електронну адресу райдержадміністрації zaldnister@ukr.net.

З метою створення більш сприятливих умов для жителів району  проводяться виїзні дні прийому громадян за місцем проживання.  За 2016 рік такі прийоми відбулися у 21 населеному пункті, що дало змогу 37 громадянам порушити свої питання перед керівниками райдержадміністрації без необхідності поїздки до районного центру.




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Земельні ділянки для

учасників АТО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Анонси подій

Інформаційні послуги

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Актуальна тема