Заліщицька районна державна адміністрація
48600, м.Заліщики, вул.С.Бандери, 15-Б
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

.
На головну / Звернення громадян

Про результати розгляду звернень громадян, що надійшли до Заліщицької райдержадміністрації у першому півріччі 2016 році


 ДОВІДКА

про стан роботи щодо розгляду звернень громадян за перше півріччя 2017 року

 

В першому півріччі 2017 року Заліщицька районна державна адміністрація та її структурні підрозділи працювали над вдосконаленням роботи із зверненнями громадян, відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян»,   Указу   Президента   України  від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» з метою забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення,  подальшого покращення та всебічного розгляду питань, які порушуються громадянами перед органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.

Протягом звітного періоду в райдержадміністрацію поступило 377 звернень, що на 76 звернень більше, ніж за відповідний період минулого року.  На особистому прийомі в голови та заступників голови райдержадміністрації побувало 43 відвідувачі (із них: 4 колективних звернень) із  сіл Бедриківці, Буряківка,  Зозулинці, Дорогичівка, Печорна, Винятинці, Кошилівці, Ворвулинці, Касперівці, Устечко, Шутроминці, смт.Товсте  та м.Заліщики.   

У порівнянні з аналогічним періодом минулого року на 22 одиниці збільшилась кількість звернень  від жителів м.Заліщики, що становить 6,0% від загальної кількості отриманих звернень (78). У них порушено злободенні питання щодо соціального захисту населення, надання висновку органу опіки та піклування, вирішення інших питань соціально-побутового спрямування, земельних відносин та комунального господарства.

Слід зазначити, що у районі є ряд проблемних питань, що породжують велику кількість звернень громадян, в тому числі через вищестоящі органи влади, повне вирішення яких не завжди можливе на районному рівні.

За 6 місяців 2017 року до вищестоящих органів влади надійшло 36 звернень, з них 2 колективних, від 76 заявників що на 81 звернення менше, ніж за відповідний період минулого року,   зокрема   до Кабінету Міністрів України -  1 звернення,   облдержадміністрації – 6 звернень,   урядової   «гарячої»  лінії - 29 звернень.

Ці питання в основному пов’язані із соціальним захистом населення, земельними відносинами, наданням матеріальної допомоги, веденням комунального господарства. Найбільше надійшло звернень у вищестоящі органи влади від жителів  м.Заліщики, смт.Товсте.  

За тематикою надходження звернень громадян за звітний період можна виділити такі напрямки:

- з питань соціального захисту - 187 звернень (з них 126 заяв про надання одноразової грошової допомоги на лікування та покращення житлово-побутових умов), що  становить   49,6 % від загальної кількості піднятих питань (найбільше з цієї проблематики звертались мешканці міста Заліщики, смт.Товсте та сіл Бедриківці, Кошилівці, Дорогичівка, Солоне, Ворвулинці, Устечко, Зелений Гай); 

- з  питань аграрної   політики   та   земельних   відносин  надійшло 145  звернень (з них 117 заяв про надання дозволу на виготовлення та затвердження технічної документації із землеустрою), що становить 31,0 %  від загальної кількості піднятих питань;  

- з питань  сім’ї,  дітей,  молоді   до   райдержадміністрації за  6 місяців 2017 року  надійшло  21 звернення, що становить 5,5 % від загальної кількості піднятих питань; 

- з   питань транспорту   і   зв’язку до райдержадміністрації надійшло  25  звернень,  що   становить  6,6 %  від   загальної  кількості піднятих питань. 

Найбільше звернень з даних питань надійшло від жителів сіл  Бедриківці, Городок, Дорогичівка, Зелений Гай, Іване-Золоте, Касперівці, Нирків, Колодрібка, Торське, Синьків, Печорна, Поділля,  смт.Товсте та м.Заліщики.

          За звітний період було розглянуто 7 колективних звернень, які стосуються вирішення земельного спору, діяльності закладів освіти.

 

 

Щодо повторних звернень, то їх частка від загальної кількості звернень за відповідний період 2017 року становить 6,0 відсотка (22 звернення). Аналіз повторних звернень свідчить, що заявникам неодноразово надавалися вичерпні обґрунтовані відповіді та роз’яснення, з якими заявники не згідні і далі звертаються у різні інстанції.

Тематика звернень постійно аналізується, виділяються найбільш гострі питання, які потребують негайного вирішення, узагальнюються проблеми, які стоять перед жителями району, їх вирішення враховується в діяльності райдержадміністрації. Основними причинами звернень громадян, в тому числі і до органів влади вищого рівня, є низький життєвий рівень громадян, які потребують підтримки та соціального захисту, недостатній рівень житлово-комунального господарства, нестача бюджетних коштів та інше.

За перше півріччя 2017 року з проханням про надання матеріальної допомоги на лікування та покращення соціально-побутових умов до райдержадміністрації звернулося 126 громадян.  Дані   звернення розглянуті  на   засіданнях   комісії  по   наданню матеріальної допомоги громадянам району. У першому півріччі 2017 року відбулося 6 засідань, надано допомогу на суму 50500 гривень.

Найбільше таких звернень надійшло від жителів міста Заліщики, селища Товстого, сіл Бедриківці, Зелений Гай, Дорогичівка, Городок, Колодрібка, Дзвиняч, Іване-Золоте, Печорна, Поділля,  Нирків, Лисівці, Шипівці, Шутроминці.

На особливому місці перебувають  звернення учасників АТО та членів їх сімей, які потребують першочергового та невідкладного вирішення. З початку 2017 року до Заліщицької районної державної адміністрації  надійшло 29 звернень від учасників АТО та членів їх сімей, яким виділено матеріальну допомогу на суму 16100 гривень.    

Також з початку року надано грошову допомогу 24 громадянам, які вступили на військову службу за контрактом на суму 120 тисяч гривень.

З метою створення більш сприятливих умов для жителів району  проводяться виїзні дні прийому громадян за місцем проживання.

 За 6 місяців  2017 року такі прийоми відбулися у 12 населених пунктах, що дало змогу 23 громадянам порушити свої питання перед керівниками райдержадміністрації без необхідності поїздки до районного центру. Найчастіше жителі району звертаються з питань аграрної політики, надання соціальної допомоги, комунального господарства.

Щомісячно проводяться «гарячі» телефонні лінії з керівництвом району та керівниками районних державних служб. Затверджено відповідний графік проведення телефонних ліній головою, його заступниками, керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, який заздалегідь оприлюднено через районну газету «Колос».

Протягом першого півріччя 2017 року проведено 16 «гарячих» телефонних ліній з керівництвом райдержадміністрації. Такою можливістю - безпосередньо поспілкуватися із керівництвом району, поставити їм конкретні питання та одержати обґрунтовані відповіді скористалися 34 громадян.  

 Узагальнені відомості про організацію роботи із зверненнями громадян та вирішення порушених питань, щоквартально оприлюднюються у засобах масової інформації та висвітлюються на веб-сайті районної державної адміністрації.

 




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Земельні ділянки для

учасників АТО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Анонси подій

Інформаційні послуги

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Актуальна тема