Зборівська районна державна адміністрація
47201, м.Зборів, вул.Б.Хмельницького, 24
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

 

 

Опитування

.
На головну / Районна державна адміністрація / Вакансії

Оголошено конкурс


УМОВИ

проведення конкурсу на заміщення вакантної посади начальника відділу у справах сім’ї, молоді та спорту Зборівської районної державної адміністрації

( 47201, м. Зборів, вул. Б.Хмельницького, 24)

Загальні умови

Посадові обов’язки

1)     здійснення керівництва діяльністю відділу у справах сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації, забезпечення виконання покладених на відділ завдань, персональна відповідальність за їх виконання;

2)     здійснення контролю за виконанням документів центральних органів виконавчої влади, розпоряджень, доручень голів облдержадміністрації та райдержадміністрації, наказів керівника апарату райдержадміністрації працівниками відділу у справах сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації;

3)     видання у межах своєї компетенції наказів, організація та контроль за їх виконанням;

4) забезпечення дотримання законодавства у сфері сім’ї, молоді та спорту;

5) забезпечення в установленому порядку своєчасного розгляду заяв, звернень і скарг громадян з питань, що належать до його компетенції, вживання відповідних заходів щодо їх вирішення;

6) вирішення інших питань діяльності відділу в межах і порядку, визначених законодавством та положенням про відділ у справах сім’ї, молоді та спорту районної державної адміністрації.

Умови оплати праці

посадовий оклад 6500 гривень, інші виплати відповідно до Закону України „Про державну службу”

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

безстрокове призначення на посаду

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1)                копія паспорта громадянина України;

2)                письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби (за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246), до якої додається резюме у довільній формі;

3)                письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону, або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4)                копія (копії) документа (документів) про освіту;

5)                оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;

6)                заповнена особова картка встановленого зразка (особова  картка державного службовця, затверджена наказом Національного агентства України з питань державної служби від 05 серпня 2016 року № 156, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 31 серпня 2016 року за № 1200/29330);

7)                декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2017 рік.

Примітка:

-декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самовряджування, за минулий рік, надається у вигляді роздрукованого примірника заповненої декларації на офіційному веб-сайті НАЗК;

Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, може подавати інші документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші).

Документи, які надсилаються поштою, повинні бути у закритому конверті з обов’язковою позначкою «Конкурсній комісії райдержадміністрації на зайняття вакантних посад державної служби».

Строк подання документів – 30 календарних днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурсу.

Документи приймаються за адресою: вул. Б.Хмельницького, 24, (каб. 12) м. Зборів Тернопільської області

Дата, час і місце проведення конкурсу

конкурс буде проведений 22 серпня 2018 року об 11.00 за адресою: вул. Б.Хмельницького, 24, (каб.9) м. Зборів Тернопільської області

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Шинкляр Галина Василівна,

тел. (03540) 2 20 96,

zboriv_kadry@gmail.com

 

Кваліфікаційні вимоги

І

Загальні вимоги

1

Освіта

вища освіта відповідного професійного спрямування (педагогічна) за ступенем магістра

2

Досвід роботи

досвід роботи на посадах державної служби категорій “Б” чи “В”, служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року

3

Володіння мовами

вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1

Якісне виконання поставлених завдань

1) порядок підготовки проектів нормативно-правових актів райдержадміністрації та внесення до них змін і доповнень;

2) основи державного управління та програмного забезпечення;

3) форми та методи роботи із засобами масової інформації;

4) правила ділового етикету;

5) здатність працювати в декількох проектах одночасно;

6) вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати.

2

Командна робота та взаємодія

1 ) вміння працювати в команді;

2) вміння ефективної координації з іншими;

3) вміння працювати з людьми з урахуванням їх психологічних особливостей.

3

Сприйняття змін

1) виконання плану змін та покращень;

2) здатність приймати зміни та змінюватись.

4

Особистісні компетенції

1) вміння працювати в стресових ситуаціях;

2) інноваційність та креативність;

3) незалежність та ініціативність;

4) орієнтація на обслуговування.

5

Технічні вміння

 

володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача;

навики роботи з базовими програмами Microsoft Office (Word, Excel, іншими програмними продуктами пакету) або з альтернативним пакетом Open Office, Libre Office;

вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку;

навики роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет.

6

Особистісні якості

1) аналітичні здібності;

2) дисципліна і системність;

4) самоорганізація та орієнтація на розвиток;

5) дипломатичність та гнучкість;

 

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Знання законодавства

1) Конституція України;

2) Закон України “Про державну службу”;

3) Закон України “Про запобігання корупції”;

4) Закон України “Про місцеві державні адміністрації»;

5) Закон України «Про звернення громадян»;

6) Закон України «Про доступ до публічної інформації»;

7) Закон України «Про захист персональних даних»;

2.

Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

 

1) Закон України “Про соціальну роботу з дітьми та молоддю”;  

2) Закон України “Про сприяння соціальному становленню та розвитку молоді в Україні”;

3) Закон України “Про оздоровлення та відпочинок дітей”;

4) Закон України  “Про фізичну культуру і спорт”;

5) укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, розпорядчі, інші нормативно-правові акти, що регулюють діяльність відділу у справах сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації;

6) Регламент районної державної адміністрації;

7) основи трудового законодавства.

 

 

УМОВИ

проведення конкурсу на заміщення вакантної посади начальника відділу архітектури, містобудування, розвитку інфраструктури та житлово-комунального господарства  Зборівської районної державної адміністрації

( 47201, м. Зборів, вул. Б.Хмельницького, 24)

Загальні умови

Посадові обов’язки

1)     здійснення керівництва діяльністю відділу архітектури, містобудування, розвитку інфраструктури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації, забезпечення виконання покладених на відділ завдань, персональна відповідальність за їх виконання;

2)     здійснення контролю за виконанням документів центральних органів виконавчої влади, розпоряджень, доручень голів облдержадміністрації та райдержадміністрації працівниками відділу архітектури, містобудування, розвитку інфраструктури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації;

3)     видання у межах своєї компетенції наказів, організація та контроль за їх виконанням;

4) забезпечення дотримання законодавства у сфері архітектури, містобудування, розвитку інфраструктури та житлово-комунального господарства;

5) забезпечення в установленому порядку своєчасного розгляду заяв, звернень і скарг громадян з питань, що належать до його компетенції, вживання відповідних заходів щодо їх вирішення.;

6) вирішення інших питань діяльності відділу в межах і порядку, визначених законодавством та положенням про відділ архітектури, містобудування, розвитку інфраструктури та житлово-комунального господарства районної державної адміністрації.

Умови оплати праці

посадовий оклад 5600 гривень, інші виплати відповідно до Закону України „Про державну службу”

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

безстрокове призначення на посаду

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1)                копія паспорта громадянина України;

2)                письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3)                письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону, або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4)                копія (копії) документа (документів) про освіту;

5)                посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;

6)                заповнена особова картка встановленого зразка;

7)                декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2017 рік.

Строк подання документів – 15 календарних днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурсу.

Документи приймаються за адресою: вул. Б.Хмельницького, 24, (каб. 12) м. Зборів Тернопільської області

Дата, час і місце проведення конкурсу

конкурс буде проведений 24 квітня 2018 року об 11.00 за адресою: вул. Б.Хмельницького, 24, (каб.9) м. Зборів Тернопільської області

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Вільгоцька Марія Володимирівна,

тел. (03540) 2 20 96,

zboriv_kadry@gmail.com

 

Кваліфікаційні вимоги

І

Загальні вимоги

1

Освіта

вища освіта відповідного професійного спрямування (архітектурна) за ступенем магістра

2

Досвід роботи

досвід роботи на посадах державної служби категорій “Б” чи “В”, служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року

3

Володіння мовами

вільне володіння державною мовою

Професійна компетентність

Вимога

Компоненти вимоги

1

Якісне виконання поставлених завдань

1) порядок підготовки проектів нормативно-правових актів райдержадміністрації та внесення до них змін і доповнень;

2) основи державного управління та програмного забезпечення;

3) форми та методи роботи із засобами масової інформації;

4) правила ділового етикету;

5) здатність працювати в декількох проектах одночасно;

6) вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати.

2

Командна робота та взаємодія

1 ) вміння працювати в команді;

2) вміння ефективної координації з іншими;

3) вміння працювати з людьми з урахуванням їх психологічних особливостей.

3

Сприйняття змін

1) виконання плану змін та покращень;

2) здатність приймати зміни та змінюватись.

4

Особистісні компетенції

1) вміння працювати в стресових ситуаціях;

2) інноваційність та креативність;

3) незалежність та ініціативність;

4) орієнтація на обслуговування;

5

Особистісні якості

1) аналітичні здібності;

2) дисципліна і системність;

4) самоорганізація та орієнтація на розвиток;

5) дипломатичність та гнучкість;

 

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Знання законодавства

1) Конституція України;

2) Закон України “Про державну службу”;

3) Закон України “Про запобігання корупції”;

4) Закон України “Про місцеві державні адміністрації»;

5) Закон України «Про звернення громадян»;

6) Закон України «Про доступ до публічної інформації»;

7) Закон України «Про захист персональних даних»;

2.

Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

 

1) Зокон України «Про архітектурну діяльність»;

2) Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності»;

3) Закон України «Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності»;

4) укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, розпорядчі, інші нормативно-правові акти, що регулюють діяльність відділу архітектури, містобудування, розвитку інфраструктури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації;

5) Регламент районної державної адміністрації;

6) основи трудового законодавства.

3.

Технічні знання

 

володіння навичками роботи з ПК та базовими програмами (MS Office), навики роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет

 

код ЄДРПОУ 04058350

Відповідно до частини другої статті 23 Закону України “Про державну службу”, постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 р. № 246 “Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби”, Зборівська районна державна адміністрація оголошує конкурс на зайняття вакантної посади начальника відділу загального діловодства та контролю апарату районної державної адміністрації.

 

Відповідно до Законів України „Про державну службу”, «Про архітектурну діяльність», порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 року № 169, районна державна адміністрація оголошує конкурс на заміщення вакантної посади:

начальника відділу архітектури, містобудування, розвитку інфраструктури та житлово-комунального господарства районної державної адміністрації.

Вимоги до кандидатів: вища архітектурна освіта, досконале володіння комп’ютером, досвід роботи за фахом у сфері містобудування та архітектури не менше 5 років, знання державної мови.

Інформацію про умови проведення конкурсу можна отримати у відділі організаційної і кадрової роботи апарату райдержадміністрації.

Термін прийняття документів протягом 30 календарних днів з дня оголошення про проведення конкурсу за адресою: м. Зборів, вул. Б.Хмельницького,24. Телефон для довідок 2-20-96




 

 

 

 

 

Інформаційні послуги